U vinu seccu biancu hè bonu è malu

"U bè di i dii" - hè cusì chì u populu anticu parlà nantu à u vinu. Oghje, u so benefiziu à u corpu hè micca diminuitu, ma ancu per u danu ùn deve esse micca smeggiatu. In u cartulare, un vetru di sta bè in a cena pò esse eliminati assai malatii è diventanu a so prevenzione.

Beneficu è dannu di u vinu seccu biancu

U bèdugliu, obtituato da baccelli fermentati, cuntene assai sustanzi priziosi per u corpu - vitamini , minerali, olii essenzali, antioxidanti, acidi organici, etc. Ssu extracte di baga è frutti in a so cumpusizioni hè strutturatu naturale è digià megliu. Qual'è altru hè utili à vinu biancu seccu? In u piriu di l'epidemici di a gripe è di a SARS, pò prutegà contra a infezzjoni, è ancu quandu infecta, destrude a maiò parte di i virus è a bacteria. In i tempi antichi, ancu cù u so putere, ancu l'acqua desinfettatu hè stata descontaminata.

Parechji prupietari d'alcoòlge crèdenu chì nunda ma hè dapulcu ùn anu micca dichjaratu, ma ancu i medichi cunfurna u fattu chì u cunsumu regular di u vinu biancu seccu reduce u riscu di sviluppà i malatie cardiovascular è l'oncologia. Dopu tuttu, diluce u sangue, elimina lattice di colesterulamentu è impedisce a furmazione di coaguli di sangu. U vinu biancu seccu hè ùtule per quelli chì sò overweight? Inoltre, hè questa variità chì deve esse utilizata per questi persone, perchè cuntene assai pocu zuccaru cum'è in u vinu dolce è semidudu.

Sta zuccaru ùn hè propietariu nootropica, per esse, improvisa a memoria, u pensamentu è a percepzioni. Parechje persone sò interessate in quale tipu di u vinu sicariu hè più utili: biancu o russu? Ci hè deve esse dichjaratu chì i antioxidanti cuntenuti in una cantina bianca sò più megliu assurvuti. U male hè in usu incontrolled, chì ghjera richidu di a dependenza. Per via di l'alcoolate, ùn pò micca esse tastate da e femine in preghje è di u zuttata, è per e persone chì pacenanu di gout, ischemia, depressione, pancreatitis è diabetes.