Peschieri - u bonu è u male

U pesciu dai hè un pezu oceanu, l'unicu membre di a famiglia radiante. Hè truvatu in l'acque caliu di l'oceani Pacificu è indianu, è in una scala industriale hè raghju in Filippini, è ancu hè u so simbulu nazzjonali. In cucina europea, ùn hè micca assai populari, ma in l'isuli di u Pacificu, hè una forma cumunu. U pezzu di latti hà avutu u so nome per u gustu di neu biancu è assai piacevule di a carne, u sicondu, un nome pocu cumuni - hanos.

Averebbi è danni di u pesciu dairy

U pesciu hè di a varietà dietetica. U cuntenutu caloricu di pesciu di latte hè di circa 80 kilocalorii per 100 g di pruduttu. A u cuntrariu di u pesciu river, oceànicu, à dì, si parrava a hanos, hè riccu in bromu è iodine, in quantu necessariu per u nostru fòsforu di corpu. Carne di pesciu di latte cuntene vitamini di u gruppu B, vitamina PP è una vitamina C pocu è hè una excelentesa fonte di vitamini A e D.

Comu a maiò parte di l'altri pisci, u latte cuntene l'oliu di pisci, anche micca avutu assai di u zitellu, ma hè cusì necessariu. Hè cuntene omega-3 è omega-6 àcids - un materiale di e custruzione per u curu u membranze cellulà. Ancu ancu anu u travagliu di u sistema nervu è nurmalizà a circulazioni sangue.

Da a mancanza di iodu , chì ghjè in a carne di pisci, u sistema endocrinu suffrissi, o più bien, a glàndula tiroidea. In 200 g di chanos cuntene una norma di iodine in una forma digeribile faciule.

L'usu di u pesciu com'è un ingrossu pruduce, in più di u bè, un qualche periculu, perlevu insignificante. A cosa hè chì u latte ùn pò esse cunsatte in u latte, cum'è tutti i sustanzi preghjudizi disolati in l'acqua oceanu s'acumule in questu. Ma s'è vo sperate u to capu è cose chanos corretamenti, allura i benefizii di u pesciu di latti ùn ponu esse stimatu.