Culore di capelli di moda - autunno-inverno 2016-2017

A nova staghjunalità hè un occasione ideale per aghjurnà a vostra aspettazione. E, sicuru, a maiò parte di a prussime tratta a scelta di u pilatu. Dopu tuttu, una nova ombra sempre abre e nova qualità, ricaricà è permette à l'altri pinsà parechji aspetti impurtentamente di a personalità. Tuttavia, vale di ricurdà chì hè impurtante micca solu di cambià, ma dinò per cumpensà cù l'ultimi tendenzi stilisti. Dunque, una rivista di u culore di capeddu di funziunale oghje l'invierno 2016-2017 seranu rilevanti per i modi muderni di a moda in a tendenza.

U culore di capelli più di moda di a staghjunali d'invernu 2016-2017

I tendenzi principali di u culore di u capeddu di u celu 2016-2017 - una espressione di naturalità è naturalità incù l'addunione di una nota brillanti è ricca. In altri dritti, in a moda, qualsiasi mostra creativa di un stilu riali, senza cumprinta caccia è artificiosa evidenza. Diciarè di a sfida cchiù pupulari hè solu impussibile. Hè bisognu di familiarizà cù a scelta di stilistichi di i capelli di più moda di culori oghje-inverno 2016-2017.

Antique Rose . A tendenza più modesta di a nova stagione era un piume luminoso neutrale cù una gota di bronzu. Ancient pink permettenu esse spressione a faccia è l'imaghjina cum'è un sanu, ma à u listessu tempu sò lacati è dolce.

Naturale rubia . U lichjaturu hè ancu in moda. In a nova stagione, i stylistichi anu apoderatu di l'ashy, tonalità giallu è biancu, preferenu un caramelu calore è u celu di meli.

Copper è bronze . U tufu è u bronzu sò in a nova stagnante per brunettini. Una gościa di sti culori metalli accurdanu a vostra sìsmula naturali o pintada briunendu è più spressiva. Ma cù questu capeddu stà bellu assai naturali.

Frastu lustru bruni . U culore più famosa in l'invernu di u 2016-2017 era un sgrassu grisgiu cincu. Oghje u prugettu fiatu fruttu hè assai naturali, ma pare micca raru, uriginale è pocu cumuni.