Ànecu cù patate

In a stagione fredda in u clima cuntinentale, spessu u vulete un nutrimentu nutritiu è nutrittiu, in particulari per i persone cunghjocate à u travagliu fisicu fisicu (no tutti in l'uffizii sò sughjetti).

L'ànima di carne, anche bien grassa, cuntene assai nutrienti, cusì hè adattatu per preparà platti nutriti è nutritivi chì danu energia. À l'estiu o in i ghjorni più caldi, l' ànò hè ben preparatu cù codre , cù manzili , prugne è in l'invernu hè pussibuli cun patate - sera satisfice è savuroso. Questu pianu hè bonu per un cene in famiglia oghje. Hè piacevule à preparà l'àneceddu o miscard (hibridis cù musk duck), a carri di issi sottuspecii hè più liccione è menu grassettu. Di sicuru, i platti fatti di carne di catani avvedanu ùn deve micca mangiatu più di 2 volte à settimana.

Patu stofu cù funghi è patate

Ingredients:

Preparazione

A testa, u collu, u ritornu è i tips di l'ale, è di fora di a carcassa (questu avere da a sopra). A glandula aromaticu à l'oca ùn deve esse cutatu. U restu di a carcassa serà sparta in pezzi (cù l'osse), cumu per cose. Marinaremna sta carne cun una mezchea di zucca di limonu, un poghju di pimienta rossa fina + 2 dalti d'alli (sfullati). Vi marina, almenu per 3 ore, per esse, in alcolu modu, per cambià u gustu specificu di carne d'ànecari. Quandu a carne di l'ànima hè sbagliata, a ghjunta torna in un colatore è laveva, perchè u gustu di u pane ùn hè aghju. Poi mette nantu à una napkin limu.

In u colti, in l'oliu, frittile a cipuleria in un tinte d'oru, cutata in quattru ardi. Aghjustate a pezza di l'ànecchiu è frittile tutti i ghjorni finu à u culore cambiante, invece quì u calore è u pudeti finu à quasi prestu (circa 1 ora), se ne necessariu, agghiuncià acqua è afficheta.

Per 20 minuti prima di praticità, aghjunghje a patata finta è i funghi (micca troppu piccolo). U stufa cù spices. Prima di furnisce, pianu chjucu è stagione cù aziunata piccata è greens. Questu pianu hè bonu per serve una varietà di raznosoly vegetale, è ancu un vetro di bacca tintura.

Utilizà i stessi prudutti è ricetti (vede oghje), pudete apprezzate un ànecu cù patate in torte.