A piramide di alimentazione salutistica

A salute, a salute, a bellezza, a longevità è assai altri affari dependenu di a qualità di nutrimentu. Hè per quessa i scientisti anu sviluppatu una piràmide di nutrimenta sana , chì hè utilita per a perdita di pisu è a prevenzione di varii malatie.

Piramide alimentariu di una dieta curretta per perdita di pisu

A piramide alimentaria di nutrimentu racione per a perdita di pisu hè sviluppatu in Harvard in u 1992. Hè una piràmide dividita in metallo, è sta piramide hè nantu à a basa, chì simbulizeghja u ingestamentu fluidu, esercitu è ​​cuntrollu di pesu.

I nivadi di a piramide di nutrimenta equilibrada è sana occupanu i prudutti. U primu stadiu più voluminoso hè u granu entieru (cereali, pane vulgari, pasta, olii vegetali). I prudutti di sta staghjoni sò cunsumati tutti i ghjorni per 6-10 pori (per 100 g).

U secunnu capredherie - verdura, frutti è baga. In u ghjornu, 2 servî di baghi ​​è frutti è 4 serviettu di verdura (100 g di ligumi, 50 g di baga o 1 pezzu) sò supposed to be served.

U terzu tirzu di a piramide di dieta per a perdita di pisu - fagioli, sementi è zucchi. Ci vole à cunsumà 1-3 serviti per ghjornu (serve 50 g).

U quartu u nivellu di a piramide hè carne bianca, pisci è ova. Sò per un ghjornu fugliali 0-2 servitori (à serve 30 grammi di carne o 1 uovo).

U quintu nivellu sò prudutti di latti. In u ghjornu avemu bisognu d'1 servizio (servitore - 200 ml o 40 g di furmagliu).

U sittestu nivulu - salchichji, dolci, burro, carne rossa, patati, pani bianchi, risu, zucchlii, etc. I prudutti di sta categuria pò esse cunsumati in porghje chjucchi è raramenti 1-2 volte à settimana. Fora di a piramide hè alcoolente - hè duvutu esse ebri di modu moderatu (preferibile - vinu rossu assu), è ancu vitamali, chì anu da esse necessariu.

Certi cunsiglii di una dieta sana per perdita di pisu

Se vulete esse salutare è perdite u pesu, observe e regule seguenti: