Preghjonu per Quelli chì ùn anu micca

Sempre spessu pudete scuntate i ghjente chì u lamenta chì in a vita hè stata una "raia negra". Parechje in sti situazione cedevanu è cadunu in a depressione, ma ci sò quelli chì battanu à l'ultimi. Senza più cunfidendu in sè stessu è acquistà supportu, hè pussibule cun l'aiutu di preghere per salvà i falli è a mancanza di soldi. À u listessu tempu, si deve ricunnoscu chì a chjesa si cunzidira i falli cum'è teste chì volenu à rinfurzà a fede.

A preghiera più forte di i nemici è i falli di "Ninety-nine names of God"

Sta preghiera hè u più forte, perchè vi permette di sguassà tutti i prublemi di a vita. Dopu à a prima lettura, serà pussibile averebbe cuntene cambiassi pusitivi. Per alcuni u risultatu urientatu, hè necessariu di leghje a preghje sette volte per 40 ghjorni, è sia cusì:

"Signore,

Tù: u Beneficu, u misericotu, u Majestu,

Santa, Calming, Correct, Umanu,

U Putente, u Fixer, u Primordiale, u Criaturi,

Cridanti, Forme chì dà, Salvate, ruling,

U donu, u sustegnu, u scuprarru, u cuntrollu, a furmazione,

Espansione, Degradante, Esaltimentu, Reading,

Destructeur, Sènghjendu, Allighjate, Ghjudicate,

Fiera, elusive, Aware, Gracious,

Great, Healing, Grateful, Most High, Greatest,

U Guardian, u rinforzu, u Venerable, u Beatu,

Generoso, supportive, Responsive, All-encompassing,

Sàviu, Amore, Glorioso, Risurrezzione, Testi,

True, Da u focu è l'acqua chì prutegge, Strong, Firm,

Patruni, Cumpravorenti, Cumendati, Principiu Totally,

A Restauravule, a Life-Giving, The Killing,

Infante, Invertimentu, Noble, Unique,

Unica, Eterna, Mighty, Triumphant, Accelerate,

Mantene, Primu, Last, Obvious, Hidden, Regnanti,

E Ghjustu, Righteous, Hearts Turning, Avenger,

Vortex, Kind, Ruling per re regni, Signore di grandeur è generosità, Impartial, All-encompassing, Indipendente, Enriching, Protecting, Suffering, Beneficial, Light, Leader, Incomparable, Eternal, Herir, Along the way, the right leader, My patient Lord. Gloria à Ti canteraghju. Eccu a mio voce è a mo gloria ".

Preghjonu à l'angelo guardianu per quelli chì sò scunfitti

Da u nascita, ogni persone hà un defensor invisibile, chì pruteghja da parechji problemi è hè sempre vicinu. Hè à quellu chì vi pudete indirizzà in difficult times per trattà i retrovisos è agisce a vostra vita. A prighera protettiva à l'angelo di u tutore sona cusì:

"Cunduci cun mè u signu santu santu, turnaraghju in a prichera per ellu, l'anghjulu di Cristu, chì ghjè di a mio ànima è u corpu. Sapete ciò ch'e aghju fattu, mi guida, Mandariu un chance furtunatu, ùn l'abbanduneghja in u mumentu di e mio fallimenti. Perdà i mio piccati, per via di i transgressioni contr'à a fede. Protege mi, santu, da a mala furtuna. Perchè i falli sò immaginati da u servitore di Diu (nome), chì a vulintà di u Signore si fate in tutti i mo affare, l'Humane, è ùn mai avè mai affucatu da a mala furtuna è a miseria. Ti precu, benfatore. Amen ".

Ora preghjudiziu da fallimentu à u Sanicu chì si chjamava

Duranti u rituali di u battèsimu, a chjesa chjamata un santu, da quale a persona serà battezze. Questu santu hè cunzidiratu un patronu, è dunque un defensor, perchè in un periudu difficultu in a vita pudete riferite per ellu. A preghiera sounds like this:

"Pricate à Diu per mè, santu santu di Diu (nome), perchè aghju intesu tornu à voi, un helper rapidu è un libru di preghje nantu à a mo ànima".

Assicuratevi à ringraziari a Ddiu è a Forzi Alturi per ogni ghjornu è per tuttu ciò chì succidevi in ​​a vita, è po esse cambiassi pusitivi in ​​pocu tempu.

Preghjonu à Nikolai u Salvadore di fallimenti

A genti vinaranu à a maravellosa manna di l'antichità per l'aiutu in e diverse situazioni. Hè impurtante chì crede chì u santu aiutarà. Hè megliu di leghje a preghiera davanti à l'icona di San Nicolau in a chjesa o in casa, ma sona cusì:

"O venerable Babbu Nicolae!" Per u pastore è maestru, tutti cridenu in a vostra intercessione, è cun una orazione calenta chì chjamanu. Prestu, pruvate à salvà u Cristu da l'ova, smashing e, è tutti i paesi di a vallata cristiana è mantene e sante cun e so prichere da u mutinu mundiale, u cobard, invasione di i stranieri è a guerra internecine, da a caristia, inundazione, focu, spada è vanu morte. Cumu avete perdonu u trè omi in a prigiunera di quelli chì sò seduti, è l'hà redimatu di u prìncipe di furia è di a croce di a spada, perchè a pietà è a mansità, a saviezza, a parolla è l 'attraversu in a bughjura di i peccati è salvà da l'ira di Diu è u castimentu eternu. Per via di a vostra intercessione è aiutu, cù a so misericòrdia è a gràzia, Diu a vita tranquillita è senza sinlesse mi dà vita in questu ghjornu, è liberà à mè, è aghjunghje l'ochju à tutti i santi. Amen ".