Santo Trifon - preghiera per u travagliu

A genti passanu assai tempu à u travagliu, perchè vogliu chì e cundizioni di u travagliu sò accettabili è ùn ne ùn causanu mancanza. Sfortunatamente, ma micca tutti pò accade stu, da un pagu bellu, un capu malviziu o un colecze malevolente, tuttu questu fa un nervu. Per migliurà a situazione, pudete aduprà a prichera di San Trifonu à u travagliu. Currieri assicura chì l'appiicamenti sinceri à u santu aiutanu à trattà cù diffarenti prublemi à u travagliu.

Prima di annunzià à a preghiera à u martire santu Trifonu nantu à u travagliu, avemu appruvutu quarchi fatti ligati à a so vita. Sicondu i scritti, da a so zitiddina, Tryphon amparò e so grandi capacità, cusì per e so prichera ellu surtite i dimònii di i persone, purificate l'ànime di i piccatori, i malatie curati, etc. Hè statu chjamatu martiri durante u regnu di Traianu, cum'è l'imperatore castìu à tutti chì era assuciatu à a fede cristiana. Per via di questu, Trifon avia de sopra tortu dulurosa, ma anchi questu, ùn rinuncia micca à e so conviccerie è dopu à a morte diventò un santu.

Preghiera di San Trifonu nantu à u travagliu

I prudutti di preghjonu sò megliu leghje davanti à l'imaghjini di un santu. In u icona, Trifon hè illustratu comu un ghjovanu. Hè vistutu di a robba di un pastore, è in i so mani tenenu un documentu è una vigna. I pittori di icona identificanu stu santu cù i giovani è l'efficienza.

Oghje per Trifon, per truvà un bon travagliu, pò legià tutte e persone chì sò puri in core è ùn anu micca boni impurtanti. U santu aiutau a ricuncilià un postu di travagliu, chì, cumu dicenu, hè à a so piacimentu. Hè pussibule di leghje a preghiera s'ellu ci sò prublemi cù u cullettivu, l'autorità, è ancu in salarii low è difficultà cù a promozione in a scola di a carriera. E parole di preghjudizi, leghjendinu cù un ànima pura è a fede indeversibile, abriranu e porte à una vita pròspira. Cù u sustegnu di u martiri, una persona pò esse rializà tutti i so piani è ottene riescita.

Pudete tichjate i testi di preghjata in l'esiliu è in casa, più importantemente, prima di vostri ochji ùn era un icògliu cun a faccia di un santu. Chiuve una candela à pusà per un'impresa è imagine per un pocu di tempu quantu a vulintà divintassi una rialità, da, cruciare è leghje a prichera à San Trifon per truvà un postu di travagliu:

"Spertu Trifonu, accettate tormentu per u patruni di Cristu! I stand in front of your image with prayer, dumandate di me back me up using the long suffering Savior. Credu chì ellu vede a me dispera da inattività. Pregunte à u Signore per aiutà per mè in affari munnu. In a persona di u Patre è u Figliolu è u Spìritu Santu, cercu aiutu è cunsulazione. Amen »

Hè impurtante ùn ùn si ponu tranquillu è aspittà d'uttene finu à chì u desideriu cum'è realità. Solu a so propria diligenza è u desideriu di truvà un locu adattatu serà apprezzatu da i putenzi superiori, è da esse averà pussibile cun l'aiutu di u santu.

Ci hè una altra prichera à San Trifone nantu à u travagliu:

"Santo Martyr Triphon! Sò u mio helper, è avete prumessu per pricà per davveru a to fàccia. Ancu davanti à voi, ti dumandu à sente i mo parolle è pardunà, un servitore indignu di Diu (nome). Cum'è a to fidelizzione sincera, ricorda quantu elle rinuncia à i benestri mundanu, ma uffizionamenti offerta elogiosi à l'Altìssimu. Hè quellu chì dete u regnu di miracles di travagliu. Fighjate a vostra forza à mè, ùn ti ricusate micca a mo dumanda. Cumu furnete u pòpulu di Kampsada da a morte di l'inevitabbili, rattandu scurciate, mi privèniri di mancanza di soldi, di disoccupazioni è di un patronu. Chì a me carriera sia pulita è liscia, purtendu ingressu è satisfaczione morale. Ùn aduprate micca i malaccii è i pinsamenti malevolti. Aghju prumessu di dà di gloria è d'onore à l'ultima alte. Amen ".