Parolle è prichere per u cummerciu

U cummerciale hè un prublema è riesce affare. Engainassi in questa affari sempre hè statu difficiule, per quessa, da l'antichità, i cunferani è e preghere per u cumerciu sò stati utilizati. Grazie à questu, una persona hà ricevutu forza è energia, è più importantemente - l'aiutu di i Purturi Cenari.

Aghju pricatu pricatu à San Ghjuvanni di Sočavsky, chì in u so tempu di vita hè statu impiegatu à u cummerciu o a Mamma di Ddiu ridutta nantu à l'icona di u "Sporitu di pani". À l'iniziu di ogni ghjornu travaglutinante prima i so icone chjamò i candele è cuntò di i so brami è i bisogni.

Preghjonu à u Prutitturi di u Cummerciu

Un aspettu impurtante per un bonu scambiu hè l'atmusu vicinu à u vostru situ di travagliu, quandu solu à u negativu, i morti è l'invidenza hè improbabile una persona nurmale chì vulete cumprà nunda in un tali ambiente. Dunque, sceglia sceglie un postu bonu per implementà a vostra attività, o pruvate reemplazarni energia negativa cù energia positiva. Per questu, pudete leghje a preghiera prima di l'icona di u Granni Martire Giovanni u Novu. Per 3 ghjorni per notte, megliu in u principiu di l'annu, per a bona furtuna in l'intemperii per tuttu u piriudu prima di a candela chjucu, dicendu e seguenti parolle in un sussurgiu:

Altra opzione

Sì i soldi di u cummerciu hè necessariu per u pagamentu di u debitu, chì l'aiutu per esse dumandatu da St Spyridon di Trimiphunt. Ci hè parechje casi, quandu aiuta ancu in i situazioni più disperati. A preghiera deve esse leghjidia ogni ghjornu à una solu sulitiva positiva à u vostru prublemu. A cosa più chjesa chì uveru chì vulete ùn devi micca sinceramente, per u ricchezze per l'aiutu di u Santu.

Preghiera per un bonu scambiu

Hè pruvatu chì ogni cosa hà a so stessu energia non recurrente, chì deriva da u vendeur. À i bè chì vo vulete realizà cumpagnie attraversu compru cù a vostra energia positiva, pudete aduprà a prighera chì hè risuscitatu à u Santu Grani Martyr John Sochavsky. Averete leghjativamente, per esempiu, u ghjornu di l'aghjurnamenti di produzzione.

Ricurdate sempre chì ancu e più grande corporazioni ùn avianu micca sempre boni boni. A volte, e porte di e so buttrega eranu chjusi, è ùn ci era nunda di pagà per a rentà, ma u principale hè di crede in u megliu è di ùn deve rinunzià, è dunque tuttu saldarà.

Preghiera per un esercitu lucdu

Prima di pudè cummercializà davanti à a candela chjucu, cruci trè volte cù e parolle: "In u nome di u Patre, u Figliolu è u Spìritu Santu. Amen " . Dopu à quessa, leghjite u pricatu à u martire grandi John New Sochavsky, cita prima. Allora andavanu bisognu à piglià in manu diritta un pezzu di u giallu, è si ne stava aghjuntu un purse è vintu in li muniti, lighjendu a trama:

A borsa si deve esse chjesa, è dopu à 40 ghjorni, tutti i soldi da ellu devendenu passatu à un tempu. A preghiera per un cummerciu riperta hè bè uperazione forte è avete sentutu fiducia è forza dopu a prima volta.

Ùn vi scurdate di u scambiu di energia in u sistemu di cumerciu trà u vinditore, i bè è u cumpratore. Nun mai fà pruvà tramuntana o pisanu una persona. Immediatamente ùn puderebbe micca avèntu l'ingannimentu, ma quandu hè chistu, a negativa sana sera splashed out in u pruduttu chì a trasmissioni à voi è fate l'armunia. Cusì, tenite cura è educazione cù tutti i persone è u vostru flussu di u cuntenutu serà sempre una chjave.