Infezzjoni di Rotavirus - signali in i zitelli

I signali di stu tipu di viulenza, cum'è l'infezzjoni di rotavirus, in i zitelli pò esse chjappi. U trattamentu puntuale di a malatia hè complicata da u fattu chì u diagnosticu di a maladie in i zitelli sò spessu difficili, perchè ùn pò micca sempre claramenti è chjaramente esplicate ciò chì l'inseme è induve dolore. Fighjà quiddu malattimentu in più dittori, è pruvate d'identificà i sintomi chì indicanu u sviluppu di l'infezioni di rotavirus in i zitelli.

Cumu hè a malatia di rotavirus?

Hè nutate chì i primi simbulici di sta malatia sò assai similari à parechje trastornada. Allora, à u principiu di a malatia, ci svilicate, nuvulidi è vomiting sò osservati. Sicondu sti signi in a maiò parte di i casi, i matri suggerenu chì u so zitellu hà un avvilimentu alimentariu simplici. In ogni casu, dopu à l'expirazione di u tempu, a simbulizeghja cumencia à aumentà.

In a maiò parte di situazione, a malatizza cresce assai è brusgiata. Semu devi esse nutatu chì i sintomi di a malatia si ponu osservà da 7-10 ghjorni, chì forza à i duttori à guidà un diagnoni più mediu.

Chì signali si indicanu a presenza di rotavirus in u corpu in i zitelli?

Comu chjaru annunziatu, i genitori pò cunfundassi assai questa morta di malatie cun altra malatia. Per impediscenu di sta succorsu, aghju cunsiderà in dettu u meccanimu di u sviluppu di a malatia.

I primi signali di infezioni di rotavirus in i zitelli include l'ocurrence di vucche nantu à u sfondate di temperatura di l'organu aumentatu. U zitellu torna lugubri, refusa di manghjà. In parechje entre alimenti, vòquite cun vassalli di u moco si pò esse attu.

Sta maladie ùn vene senza sensu dulurusi in l'abdomen. À u listessu tempu, ci hè un fogghiu in u stomacu, chì hè causatu da a crescita di a produzzione di gas.

Contra u sfondate di i digressi di i digestioni deskritti prima, a diarrea hè un signu indispensabile di infezzjoni di rotavirus in i zitelli. Eserciti possi un coloru da u biancu à u blancu biancu è quasi sempri cù un aranciu assai. In certi casi, l'apparizione di i mirtilli impuru pò esse osservatu. Ci hè da nutà chì in a maiò parte di i casi di diveea duverevulevendu in sopra l'altura di a malatia, i.E. 3-4 ghjorni dopu à l'iniziu di i primi sintomi.

In i casi severi di a malatia è cù u so cursu perduratu, a deshidratazione di l'organiziu si faci parechje. In quessi situazione hè necessariu di realizà e mette per restituurà u equilibriu acqua in u corpu di u babbu.

Per separà, hè necessariu di parlà di i sintomi di l'infezioni di rotavirus in i zitelli (finu à 1 annu). In such babies, u signu più impetuble di a malatia hè un vucale abundante, quasi indomitable. Tuttu l'alimentariu chì hè offru à u zitellu (latte materna o mischju artificiale), dopu un pocu tempu hè fora. In quantu à a diarrea, ùn hè micca notuta in i zitelli cù questa morta di malatìa.

Chì duvamu a mamma si i sintomi di a infestazione di rotavirus vede?

Cumu pò esse vistu da quì sopra, a simpatomatologia di a malatia hè assai simili à manifestazioni di tali disordini chì l'avvilanamentu alimentariu, u cholera o salmonellosi. Hè per quessa, hè improbabile chì quì pussibule definisce a furia di a so mamma.

Cusì hè assai impurtante, quasi sùbbutu doppu l'apparizione di i primi signali di a malatia (frebba, letargia, apatia, anorexia, vomitu, diarrea), chjamate un pediatre in casa. A precisione di definisce u patogenu, com'è regula, u zitellu hè assignatu testi di laburatorii, chì includenu un testi di sangue generale, un teste urine generale, un esse di coprologique di frette.