Mercatu Markale


In a parte antica di Sarajevo , trà e caserne cù e raccoli rossi tradiziunali hè u marcatu di Marcala. Questu hè un mercatu tradiziunale, induve i tradutti lucali offeranu e necessità è pocu assai. Stu locu hè l'ideale per compra ricordi o prudutti insosculi.

Ma u mercatu di Markale hè principarmenti micca cunnisciutu per i so bè è di i buttuni culurite, ma l'avvene tràgicu chì vinianu vinti anni fà. In memoria di elli, una planche memorial hè installatu nantu à u mercatu.

Cumu possu cumprà?

Quandu vene à u mercatu di Marcale, ùn avete micca di cunflavinu di ciò chì pè piace à a famiglia è l'amichi. I traduttori lucali, offre un'agricultura interessante. Prima di tutti, avete bisognu di ricordi rigulari - statuette è imetate. Ma ùn puderanu micca fà parte indifferenti, postu chì sò spessu dedicati à l'avvenimenti più impurtanti in a storia di Sarajevo. Ùn hè sempre una cosa divertita è alegre. Dunque, a vista di certi di i figurini forse maravigliate.

I donne anu da esse interessatu in cuntadores with jewelery made of precious metals or stones, sacchetti articuli, capelli, articuli di colore è vistimenti. Cum'è souvenirs pudete selezziunà cojitti in a forma di cilindru in u tradiziunale, tessili, tappeti, scarpi o articuli decorattivi da artighjani lucali.

In parte nantu à u mercatu, ci sò fille di e spressivi spressivi chì i buttoni di a cantina sò largamente fatta cù finestri enormi cù marcos di legnu. Puderanu cumprà tuttu da i prudutti à a robba moderna. Hè necessariu attentu à a cunfisaria, vende dolci boschi boschi. I tendini cù vini lucali sò ancu assai populari.

In u marcatu hè un cafè induve pudetebbite beie un tazza di cafe aromaticu cù pasticcini tradiziunali è amassi l'atmosfera, perchè i pavimenti di pietra è e case vicinu à u mercatu per almenu 300 anni.

A plica

À l'anni di l'anni di novu Sarajevo abbrazza una guerra civile, chì era impietata da a pupulazione. In u frivaru di 1994, un cunti di mortero 120 mm stava split in u mercatu. Questa era a prima tragedia chì hà avutu a vita di 68 bosniachi, dopu à un annu è menzu, unipochi minti eranu chjusi à u baziu, chì ammazzava 37 persone.

Dopu questu, u Mercatu Markale hè cunnisciutu unu di i siti più trgiati di a cità. In memoria di i tristi avvenimenti nantu à u mercatu, stallatu una platti commemorativa, chì annu i fiori freschi sò stati. Rintorni à e persone di u dulori chì i disaccorsi ponu purtà è quantu sangue anu vistu in queste locu.