Rhinofaringitis in i zitelli

A rhinopharyngitis virali in i zitelli hè un fenomenu raru. Fortunatamente, cù u trattamentu puntuale è adattatu di a rhinofaregitis aguda in i zitelli, a migliione di a cundizione hè rapida abbastanza - in un paru di ghjorni.

Ma in casu chì a malatia hè stata manca, o se a rhinopharyngitis ùn sò micca guariscenza cumpletu, pò causarii cumplicati serii, a maiò parte di bronchitis, inflamazioni aguda di l'ombra medievale, pulmonite, etc.

Rinofarrugitis in i zitelli: sintomi

I signali principali di a malatia sò:

Frà tutti i sintomi, u primu è più impurtante hè u friddu cumuni. In i primi ghjorni di scumparsa da u nasu trasparente, diventenu murale o ancu purulente. Nantu à a pelle, trà u nasu è u lip di u partitu di l'irritazione, addiventanu russu, à volte comenza a scorcia. A respirazione nasale hè assai impastughjatu, spessu u zitellu à tuttu, perde a capacità di respira à u nasu. I solu di nascita in questu casu principia à manghjà pocu, perchè ùn pò micca respiraranu nurmale durante u manghjatu, sò disturbi da u sonnu. A cundizione generale s'agrende sensibule: u zitellu torna capizie, inquiet, irritable. Quasi sempri a temperatura di u corpu si sviluppa, quarchi ùn pò esse vomitu. U zitellu hà l'aghjustatu i nodi naziunale à u spinu di u collu è sopra u collu.

Causes di rinitechite

I causi principali di l'iniziu di a malatia sò:

A rhinopharyngitis più cumune hè in i zitelli 5-7 anni, in particulari quelli chì anu una tendenza à a inflamazioni frekwenti di l'amichi è di l'adenoidi, à l'alergiasi è di l'enfasi.

A solitu, a parti più nica di a farinuse è u nasu hè inizialmenti infjammata. Ma ci sò parechje quandu l'infizzioni hè stata a via oppostu - da parte suprana di a farina è a mucosa nasali. In regula, a direzzione "oppostu" hè osservatu cù l'adenoiditis (un augmentu in l'amigblosa nasofarrangali), vale à quandu sò l'adenoidi.

Rinunatrolectite aguda in i zitelli: trattamentu

Quandu u sustegnu i primi simbulìtichi di rhinopharyngitis in i zitelli, hè impurtante furnisce trattà puntuale. Segui a siguenti:

  1. Dite à u to mèdicu.
  2. À una temperatura alta (sopra à 38 ° C) dà u zitellu un antipiritu.
  3. Rinfria u nasu di u zitellu, utilizate droghe chì aiutanu à rinfurzà a inchina di u nasu è di rinfrescazione di a purtata nasale (elliate megliu per a prescription medica).
  4. Assicurà a umidità normale in a stanza induve u zitellu sia.
  5. Sì a temperatura di u corpu ùn ci hè crescita, puderete fà un pappuluze cù mustarda per but.
  6. A pelle irritata sottu à u nasu hè riditu da petrava o crema calmante.
  7. In tuttu u tempu di u trattamentu, hè megliu d'observà quarantine. U paci ùn deve esse un discu, una tavola, etc. u restu di a famiglia duveria esse 2-3 volte di ghjornu per fassi in l'ingudu d'oxoline di vinu à prevenzione di infizzioni.

A scelta di i fondi da u friddu è di a tette (si a nuddu) hè realizatu da u duttore cuncepiente i caratteristiche individuali di u zitellu, a so età è a salute generale. Cume spessu in u trattamentu di rinopharyngitis, un ingrossu supplementu di vitamini è calcium gluconate hè prescribed. A cumplimenta necessaria rigorosa di un modu di alimentazione è cura di u zitellu hè necessariu. Comu regula, rhinopharyngitis senza rigali in i zitelli passa di 10-15 ghjorni. L'infezzione residuale (micca guarita assicurata) cuntenseghja per sparghje, affissendu l'uceanu mediu è i mancanti respiratorii.

A prevenzione di a prevenzioni di rininoglitis hè assai impurtante. Attempi sportivi regularmente, caminari outdoor, enduisivu, una dieta cumminata à ghjustu cuntribuiscenu à rinfurzà l'immunità è a salute di u zitellu.