Fresh tomatoes - good and bad

U pumati sò riisciuti è zucchiati rossi è incredibili savurinu. Facenu sughjetti insalati, è solu una vegetale fresca senza u salinu è a mantenza ùn hè micca ancu bundite per u gustu. Ma manghjendu i prugne freschi pò purtà à prestu benefiziu è dannu. Per quessa, hè bisognu di sapè chì si pò manghja sti ligumi , è chì megliu di ripruduce di manghjà cun elli.

Quantu sviluppanu i tomati freschi?

Queste ligumi cuntenenu una lotta di vitamini, ma a più alta cuncintrazione in quelli righjunghjini à vitamina C. Se cunparate u fugliale è l'aranciu nantu à u cuntenutu di sta vitamina, da un veru maturu, in fattu, ùn perderà nunda à u fruttu.

In i pumati sò fibru, iodine, necessariu per a glàndula tiroidea, pectin, vitamina B , fosforu, magnesiu, folicu è acidu nicotinicu. Questa lista pò esse sviluppata, ma ancu una lista curretta chì digià indicatu chì i tomati freschi sò utili. Alimentazione di sti vegetali freschi faciani aiutà à rinfurzà i vini sanguini, migliurà a funzione di tiroïde è aiutà à perdimentu.

Inoltre, una robba cum'è u licopinu, chì cuntene a pelle di sti ligumi, aiuta à reduzce i canti atippi, da quale un tumore malignu pò esse forma. Questu hè dinò di i beneficii di i prugne freschi.

Contraindicazioni è danni

U tomate si cuntrariu, perchè cun certe muggini ponu fà perisce. Prima, ponu causà reazzioni allergique.

Sicondantu, ùn deve micca manghjatu se una persona hà alcuni malatie, per esempiu, pancreatitis, gastritis, colecistite, malatie di rino e vuccata. In a presenza di queste dolenza, i pumati è i pratici d'elli pò causà aghjunghje è u dulore. Ma, questu hè quellu chì hè solu l'oghje chì l'alti chì ponu purtà.

Per quessa, se una persona ùn hà micca avutu i malatie di lista, u cunsumu di vegetali freschi freschi solu benefizianu.