Chiddu chì aiuta Anastasia Izozreshitelnitsa?

Anastasia the Recluse hè natu in Roma in una famiglia chì u so babbu era paganu è a so mamma una cristiana secreta. U santu hà pigliatu u partitu di a so mamma è hà dedicatu a so vita à Diu. Prima di scuprite ciò chì a prigione per Saint Anastasia the Cleanser aiuta, avemu suggerimentu chì richiemu qualchì fatti da a so vita.

A zitella avia statu dettu di Diu da a zitella, è era cuntenta d'amparà e liggi di u Cristianesimu. Anastasia era una bella ragazza, ma, un solu grou puderia cummincià, perchè hà datu un votu di a virginità. À un puntu, i pagani avìanu amparatu chì Anastasia predica u Cristianesimu u mette prima di scelta, rinunzià di a fede o a morte. A zitella, senza esitazioni, hà sceltu u tormentu, ma prima chì l'u vaghjuli decide di abusu. Cum'è un risultatu, andò cecu, è mortu, incapacitate ancu di tuccallu Anastasia. Dopu chì a picciotta era torturata durante un bellu pezzu, è dopu, era creda da vede nantu à u focu, ma u so corpu fermu incorruptibile.

Chiddu chì aiuta Anastasia Izozreshitelnitsa?

Ancu durante a so vita, u santu hà statu famosu per aiutà à i cristiani chì suffreru per a so fede è eranu imprizzati. Ella aiutò i ghjente micca solu cù u travagliu, ma cun parolle, perchè parechje persone anu perdutu a so forza interna. Anastasia truvò parolle di sustegnu à tutti, aiutannulu à ridivà di l'esperienze esistenti, i pettu è u desesperu. Hè per quessa hè stata chjamata dopu a "Uzorezhitelnitsey".

Prima di l'imaghjini di un santu, ponu pricà à i prigiuneri nantu à a liberazione, ma solu s'ellu ùn anu micca fattu u peccatu mortu. Appeal à Anastasia ùn pò micca solu priggiuneri, ma ancu parenti chì vulianu acquistà u liberatu di un amatu. Parrannu di l'aiutu di l'icona Anastasia Ozoreshitelnitsa, hè nutificendu chì e persone chì vulete furtificà a so fidenza o truvà una pazità di mente, ponu pricà. Ai aiuta u santu per truvà u modu bellu in a vita è risolve assai prublemi. Pudete risuscitate e vostre petizioni prima di a santa persona per a guariscenza di diversi malati.