Preghjonu per a purificazione di a famiglia

A nostra vita hè influinzata da i parenti finu à 12 tribù. L'arburetu di famiglia si compone di i vivi è i morti. I viventi sò in u mondu materiale, è a lucazione di u mortu diventerà in dui categorii:

I zones di Mytar sò u territoriu di karma. Questu incriddu mùsculu fora di u ghjornu, è ancu quelle l'ànima di quelli chì, duranu a vita, soffrenu di l'addicenzi è anu una dependenza malsana da u mondu materiale. Ùn capiscia chì anu morse. Tali anima persone senza luminu divinu è amuri, sò famiti, postu ch'elli ùn sianu micca manghjatu, per quandu l'unicu modu hè u cunsumu d'energia di i parenti viventi.

L'unicu modu di ridivà di tali "vampirsi" è, per quessa, dà l'opportunità di trasfurmà da u locu pùbblicu à i plani più altri di l'esseraghju hè di purificà u karma di a famiglia cù preghje.

Cumu ricunnosce a presenza di l'ànima?

A preghiera per a purificazione di a famiglia sia di leghje nantu à ogni parente, sopratuttu se sente a presenza di l'ànima in u bagnu. Ci hè parechji "sintomi":

L'ànima musculale cresce nantu à tali vici, difetti, difetti.

Mètichi di purificazione di publicani

A preghiera per a purificazione di l'arghjintinu ancestrali hè di nisuna manera l'unicu modu per sguassà di i vampiros di l'energia, per quessa, l'impattu in a vostra vita di l'ancestori morti.

Prima di tutte sse cose, hè una visita à a chiesa, dopu à quale per un'altra scaricate u vampire. Inoltre, metudi di metudu include iamatu, meditazioni, astinenza, diversi pratichi spirituali. Ma tutti questi travagli in corta termini. Dopu tuttu, per mezu di quì sopra, corre u vostru propiu fiaschi, chì i publicani manghjanu. Eppuru beni, ma queste difetti volontaranu novu è novu manifistanu, perchè publicani ùn sò micca sola cunsumate energia sposti, cuntribuiscenu ancu à a ripruduzzione in a vostra ànima.

Preghjonu per a purificazione di karma

Suggeremu chì voi avete purificatu cù a prichera di l'arbre ancestral. Tali limpieza deve esse fatta in 40 ghjorni, senza interrupzioni. Avemu avutu un ghjornu - fate tuttu.

Perchè 40 ghjorni? Ghjè questu ghjornu è ghjè uguali à a vita di i dimònii, i vampiri. S'ellu ùn avete micca alimentatu da i vostri autri valenti, sti pèrdite è lasciate u vostru karma solu.

I preghieri per purificà u karma di a parenti anch'elli sguassate i currutti coriati chì arise in u casu di u gran peccatu di unu di l'antenati, è u karma chì avete assicuratu stessu - in passati viti, o per l'annu di esse in questu corpo.

L'unicu modu per liberà di u male karma hè di dumandà à Diu per u pirdunu per i offesi di l'ancestrali.

E preghje hè lettu unu dopu l'altru, hè necessariu di ripetiri trè ciculi di i primi trè preghje , in cunclusioni per leghje l'ultimi.

Preghjonu "U Nostru Patre"

"U nostru Patre, quale hè in u celu! U vostru nome hè statu, u to regnu hè statu u vostru vuluntà, cum'è in u celu è a terra. Dacciate stu ghjornu u nostru pane; È pardunate i nostri debbuli, cum'è no perdundemu i nostri debbitori; è ùn porta micca in tentazione, ma liberate da u male. Perchè eccu u regnu è u putere è a gloria. Amen ".

Preghjonu "Vèrgine, vèrgine, rallegassi"

"O Virgin Theotokos, rallegendu, Maria grazia, u Signore hè cun tè, Benedettu sia in e mòglie, è benedettu hè u fruttu di u to corpu, perchè hai dighjà u salvadore di e nostre ànima. Amen ".

Preghjonu "Per a Purificazione di a Gens"

Thanksgiving Prayer

Signore, ti ringraziu per tuttu ciò chì mi dà. Aghju aghjatu u putere di u vostru Spìritu Santu, tutti i putenzi di a luce, u celu, a Terra è tutti i sante chì pricavanu à u Signore cun mè per u me pirdonu.