Quantu rapidu di turnà à u maritu à a famiglia cù preghje?

Nuddu si sorprenderà à l'infurmazioni chì l'omu si abbandunà a famiglia, è i motivi di questu pò esse sianu diversi. I rigeri rispundenu à tali azzioni in modu diversu: qualchissia rallegra a longa separazione longa, è l'altri fananu ogni tentativu per salvà a famiglia. In questu casu, pudete aduprà magia è dumandate aiutu di i putenzi superiori.

Cumu tornu à u maritu à a famiglia cù preghje?

Comu sapete, i paroli anu tremu putere è energia, chì pò esse unicu destruzzione è creativa. Ci hè preghje pricate chì vi permettenu di vultà u vostru amatu, ma avete bisognu di leghje solu s'ellu avete a fede in un risultu pusitivu. A magia Chjesa hè cunsiderata in particulari modu efficace per risolviri e prublemi di famigghia, ma l'azzione sianu da esse bè.

Ci hè una preghiera forte per ritornu u maritu à a famiglia, chì deve esse leghjite dopu à u tramontu. Hè necessariu piglià una fotografía di u cuniatura o qualchissia persunale. À questu ci hè bisognu di mette a manu u diritta è dì questi parolle:

"Quandu u sole era chjaru in u celu, ùn truvà un postu, perchè tù, u servitore di Diu (nome di u maritu), ùn pudete truvà un locu senza me. In a matina u sole sorda è torna in a sera à novu in u nidu per rinvià. Cusì ancu à voi un modu - in a famiglia, à a donna, u servitore di Diu (u nomu). Cusì sò. Amen ".

Sì i putenzi superiode decide chì l'omu sbarcatu ùn deve esse micca vicinu, ùn hè micca preghjudiziu senza aiutu per rinvià. Rituali à u ritornu, aiuta à eliminà l'ostaculi chì impediscenu di riunificà cù u vostru amatu. Tutti i ghjorni avete bisognu di leghje una prichera à Petru è Fevronia, chì leghje:

"Santi è i miràculi,

Gran God Peter è Princess Fevronia!

Turnaraghju voi, aghju pricatu in tristura,

Purtate a mo prayer à u Signore Diu,

Fedemu per a fede, a verità, a speranza, a gràzia è l'amore!

Aiutatimi, servitore di Diu (u to nome),

Cù u servitore di Diu (u nome di u maritu) per unì e sempre è vanu cù tutta a so vita!

Amen! Amen! Amen! "

Un altru modu efficacevule cumu per rinsignà torna un maritu à a famiglia cù preghje, impone l'usu di pupi, chì sò fatti da candele o materie improvisu. U rituali deve esse realizatu nantu à a luna menzu. U bufanu, personificà u maritu, hà necessariu esse l'omi genitale masculi, è à u pessoalu hè necessariu di scrivite prima lettera di u so nome. Nella panchina chì rapprisenta a donna, a prima lettera di u so nome deve esse scritta. Hè bisognu à esse pittati face à face è attaccati cun una cinta rougata. Duranti questu hè necessariu di dicendu una tale prichera:

"I servitori di Diu (u vostru nome è a mòglia) sò inseparabbili cum'è u celu è a terra, cum'è i bramoli uniti di l'amore è a passione. Nisunu separa per nisunu, nimu hà da chjappà queste parole. A Conspiracy hè forte, cum'è l'aghju dettu, perchè esse. Amen ".

Allora i pupi ci anu da esse atturatu in un tessulu naturale è attaccatu cù un filu rossu.

In a maiò parte di i casi, un omu da una famiglia si va à una altra donna, ma puderete gestionà sta situazione. A forze tremenda hà una preghiera per rinvià u so maritu à a famiglia da a so patrona. Hè impurtante d'utilizà solu s'ellu ci hè certitude completa chì cù questu omu vo vulete viaghjà a vostra vita. Ogni ghjornu, in un sussurru, leghjite sta preghiera :

"Signore, u mo difendatore, confiare in voi, servitore di Diu (nome), è à a Mamma di Diu, u Sacru più divinu cun tutti i Santi Santi. Aghju purtatu a mo prighera indignità cun una dumanda di aiutu à una difficult hour. Ai aiutu di turnà à a mo famiglia per a mo famiglia (nom). Reunite à mè cù u mo amatu, ci femu à uni per sempre.

O Signore, Most Holy Theotokos, Santi Sacri, crianu un miraculu grandi è devi u servitore di Diu chì aghju (nome), salvatu da e passioni di a tentazione feroci è demonica. Amen "per leghje a prichera 3 volte à ghjornu per una settimana."

Ci hè un altru ritu effittiva di magia isulana chì permettenu à u ciuciuru di vultà à a famiglia si andò à a so mistress. Hè megliu cumincià à u marti, ghjovi o sabatu à mezzanotti. Per fà u rituali ùn avete micca impostu, senza ghjillaghji, salvo una croce, è da a robba ùn ci era sempre una nightdress. Una cundizione più - apre a finestra. Hè necessariu piglià un vetro d'acqua sante è aghjunghji u so propiu annu di casu è trè volte per dichu cunghjunta:

"Cumu hè quellu di l'acqua, venite da l'anellu di a matrimoniu à u cima, in u fondu serebbe da esce, perchè u mo maritu (nome) da u servitore di Diu (u nomu di u rivali) si n'andò, è intrì in casa. In u nome di u Patre è u Figliolu è u Spìritu Santu. Amen ".

Dopu quì, tenite quaranta d'acqua in sette picculi.

Cumu si portanu u maritu sceltu à a famiglia?

Molti donne per avè l'omu chì li piacia sò pronti per quantu, ancu s'ellu hè maritu. Usannu diversi iciuti è cungiuli di màzza negra, si puderenu cumbatru l'ughjettu di una raggrossera ragiuni è piglià da a famiglia. A persuasione persone, i lacrimi è i minaccii ùn curanu a situazione, ma puderete aduprà i rituali di magia bianca.

Hè necessariu di rializà u ritu in a so solitaria sana è hè impurtante chì nunda ùn ci feria cun interete cù questu. Ci hè bisognu di fà affruntà versu u livante, per fughje à u ghjinochju ghjucatu è per frenu e mani in u casteddu, è rilevu bellu cumu cusì:

"A serpente intrevu à a nostra casa - muzzianu, in tuttu u so corpu un corpu odiatu. Avà si fa svegliate, cumandamenti, elli a so testa in fronte di ella. Ci hè Cristu u Salvadore in u palazzu Paradisu, è in questu palazzu a bellezza di un casket micca escritu. Hè vale a pena, hè statu statu perchè parechje tempu, mantene u santu sapè. U manicu d'aqueddu sapi hè oru, u sapuri stessu ùn hè micca semprici. Oh, Angel di Diu, vene, è pigliate a spada in i vostri mani. Arreri a testa di a serpente, tene. Chì ùn abbiate a mente di u servitore di Diu (u nome di u maritu), perchè chì u diàvule raghjuntu ùn mancu più di più. Ùn averaghju tormentu, cumandimu u servitore di Diu (u nome di u so maritu). Tyn - in a reta, a porta - i porte, a croce - i cruciuti. A mo parolla hè forte, u mo mistieru! A chjave! Casteddu! Lingua! Amen! "

Ci hè un altru ritu chì furzà u maritu per a ricurdari di a famiglia. Avete bisognu à passà à u tramontu. Pour l'acqua in a padedda da u grippe è mette nantu à un focu per fogghiu. Fighjendu cumu si i bombe sò righjini à a superficia di u liquidu, dicendu din dice:

"Cumu sta furmagliu è furia di acqua - furore, Cumu si evapora è fretta, u chjelu u coru di u mo còmpiu, u servitore di Diu (u nomu di u mo maritu), ci vole à furione è feriu, frettu per mè, deve chianzi è aullazioni, è aiu è aullazioni. Ùn solu per mè, per a mo sposa legittima, u servitore di Diu (mi nome), ma ancu per a famiglia sana. Perchè ùn pudia micca passà senza ella, perch'ellu ùn pudia micca senza a famiglia, perch'ellu ùn pudia micca vive senza a famiglia, per ch'ellu pudia vedemu in un sognu è in a realità, duie in u ghjornu è in a notte. Ellu run fast, a casa di presione, serà felice di turnà à casa à a so mòglia. Ciò chì hè dettu per mè, si sarà vera. Amen! "

Repetite a trama di trè volte, è dopu valdi l'acqua furiosa, appena chì u sposu hè cù una altra donna.