Preghiere per a Preservazione di Pregnant

A maiò parte di prighera durante a gravidanza sò riagiti da quelli chì sò teme per a prisirvazioni di u fetus. Ci hè parechje perjudi durante a gravidanza chì sò cunziddi pusitivi periculosi per u zitellu, è quandu una donna hè stata a sughjera in l'uspidale, parechji volte à i santi per aiutà à salvà u zitellu. Tandu cunsiderà a prichera per un successu di gravidanza, chì sò cunsiderate u più affidatu è efficace.

Preghjonu per a Preserzione di u Pregnant per i Parenti di a Mamma di Diu: Joachim è Anne

Oh, l'adore di Cristu i ghjusti, i sante di i babbu di Diu, Joachim è Anno, u Tempu Tempu Celestuu di u Rè Majore è a so forte fortezza di ellu pussibbili, da a Vergine Beatu, a Virgine Maria Pura è A Vera Maria, diventata!

À voi, cum'è un rappresentante multitùtule è assicurendu per noi cum'è un libru di preghjudiziu, ricumandemu à a piccadità è l'indignità.

Pricate per a so buntane, perch'ellu hà vultatu In a so furore di noi, sicondu i nostri cose, Hè ghjustu hà trasfirmitatu, è i nostri peccati i piccati ùn anu usatu, si vultate à u percorsu di u penitenza, è in a via di i so cumandamenti, Cumu cunfirmà.

Inoltre, cù i vostri preghje in u mondu, salvà a nostra vita, è in tutti i boni cose dumande à tutte e panni è pietà chì Diu hà bisognu di noi, di ogni tipu di disgrazia è disgrazia, è morte súbita da a vostra liberazione prisenti è di tutti i nemichi di l'invisibili è visibili, Vive in vita tranquilla è silente in tuttu pietà è purità, è una vita tempurosa in u mondu passà, avemu da righjunghjendu a pace eterna, cù a vostra indulgenza santu, è seremorata da u Regnu Celestu di u Cristu Diu, ellu stessu cù u Patre è u Spiritu Santu, obaet tutti i so gloria, onuri e cultu pi sempri. Amen.

Preghiera per a priservazione di a Vergine Maria

Oh, Madre Gloria di Diu, tenite pietà di mè, u vostru servitore, venite à mè aiutu à e mio malanni è di periculi, cù quale tutti i pò figlioli di Eve dani nascita. Ricurdate, O bedeatu in e mòglie, chì ghjera cun amore è amassi Intria in furia à un paese di montagna per visità a vostra Lisabetta in quantu à u so gravidenza, è chì una visita meravigliosa hè fatta da a vostra spertu visita à a mamma è u zitellu. È da a to inganna pietru cuncede ancu cù u to servitore umili, per esse liberatu da i gravimenti; Concede questu grazia, chì u zitellu chì hè stallatu à u mio core, vende à a vita, cun vigilance cuntenutu, cum'è u zitellu santu John, venerà u Signore Divinu, chì, per noi, i piccatori, ùn abhoru micca è diventà un zitellu. A gioia unheeded chì a vèrgine U vostru core era chjesa in vista di u Figliolu u Signore nascitoghju, possa piace a tribulazione chì ghjocate in fronte di mè in i malati di nascita. A vita di u mondu, u mo Salvadore, nascita di voi, pò salvàmulu da a morte, chì pruspirarà a vita di parechji mariani à l'ora di risuluzione è Chì u fruttu di u mio senu sia accurdata trà e elettu di Diu. O Signore, O Regina Santissima di u Celu, u mo umilìgnu vuluntà, è miremi mi, u piccatore peccatu, cù l'ochju di a to grazia; Ùn avete a vrigulezza di a me fiducia in a vostra grandi misericordia è di u culleghju, assistenti cristiani, curatori di malatie, perchè vi puderà smarisceraghju chì site a Mamma di a misericòrdia, è beniu sempre benedite a vostra gràzia, chì ùn rechjarà e pricine di i pòveri è cumunicà tutti quelli chì invucamu. in i tempi di u malu è a maladie. Amen. Amen. Amen.

A preghiera per u portale (per guardà u gravidenza) deve esse pronunzata cù un core pulu, è u megliu di tutti - da a memoria . Per u più effettue, hè cunsigliu di dichjarà à a chjesa, o in casa, ma tenint una chiesa di cera.