Chì hè valenu per u melitalizatu da i pini?

Questa delicatessine pocu, anche micca un invitatu freti nantu à e nostre tàvule, ma amatu di assai persone. In ogni casu, no tutti sò cunzignati di l'utilità di cunfitturi da i pini, perchè aghjugammi in questa mena.

Hè u meltu fattu di pinu hè cunsigliale?

U primu chiaru di nutà à parlà di e pruprietà benifiziale di u meltu di i pinu, hè chì u trattu cuntene assai vitamina C, u stessu ascorbic acid chì hè bella solu necessariu per una persona per travaglià bè da u sistema immune. Questu cunfettu hè un antivirale immillorable, hè cunsigliu per quelli chì sò digià friddu o gripe, è vulete riderefichi di sintomi disgrazzii più prestu, è quelli chì si pruvate micca per esse infettati cù sti virus. L'acidu Ascorbicu vi aiutà à prutezzione di e malatie è à rinfurzà a prununzia, cumu si vitamina C è cunfine da i pinu sò l'utuli prima di tuttu.

A seconda pruprietà di questa manciata hè chì aiuta à rinfurzà a secreziunzione di u stomacu, cusì aiuta à restituisce i prucessi digestivi. Hè cunsigliatu di manghja dopu à manghjà à quelli chì soffrenu indigestion, stinimentu o diarrea, è ancu altri prublemi associati cun una mala digestioni di l'alimentu da u corpu. I picciotti sò datu sta cosa u fiaschìa cum'è un mezzu di crepitatimi l' appetite .

Un altru pruprietariu di sta embiu hè l'abilità di eliminà l'infuzzione è l'stagnazioni di a bile, a dolcezza hè un prublemu diureticu faciule, pò è deve esse manghjatu da quelli chì facianu rigioni inziccanti. Avvenimentu averebbe manghjatu in u calore, perchè in questu tempu u corpu spessu suffreghenu di a deshidratazione sana, è u pudete pò aggravate a situazione. Ma in l'invernu è u vaghjimu ghjè questa freccia cunsigliu, chì ghjè in questu tempu chì a maiò parte di e malatie cronica s'agrandecianu, è u corpu necessite vitamine per purtà contru.