Agliu - propietate utli è contraindicazione

L'agliu hè un mudellu famusu ricunnisciutu chjamatu "cura", chì aiuta cù assai malati è hè cunnisciutu per i so pruprietariu medichi. Ricette ricette permetterà l'utilizanu per difetti completamente distinti. Malgradu tutti i pruprietà ùtule, l' agliu cuntra contraindicazione, chì deve esse cunsideratu per ùn dà di u corpu.

Garlic - un rimediu universale per i friddi

A maiò parte di i zitiddini sapere ciò chì l'usu di l'agliu, perchè a generazione maiò aghjunghjia à l'alimentazione è faciule da elle "perle", chì prutiggiu à prutezzione contra i malati virali. Stu effetti hè dovutu à a prisenza in l'agliu di allicina - sta sustegenza cuntene a diffusioni di a malatia è aiuta à u corpu à purtà lotti effittivamenti u fruttu acquistatu. L'alli hè chjamatu antibioticu naturali, perchè da u puntu di vista di l'u spettru di l'azzione, sò assai comparatifii.

Hè cunnisciutu ancu l'usu di l'agliu in u mantenimentu di a difesa immune di u corpu è e so pruprietivi antibacterial, perchè pò esse cunsideratu un rimediu universale à u friddu. Ùn avete mancu bisognu di capisce ciò chì hà causatu a malatia - bacteria, fungi, staphylococci - cù caghunite di sti categurie, u rimediale naturali hè faciule di gestisce. A cumminazzioni di l'agliu, u limonu è u melia ùn benefica micca di menu di antivirali muderni. L'unicu negativu ùn hè micca u gustu più piacevule. In ogni modu, sta strumentu, à u cuntrariu di l'altri, hè tutali di natura.

Hè cresce chì in l'epidemii, l'agliu per a notte hè di grande benefiziu per l'organu - grazzi à quella recarga, hè pussibule di impedisce u sviluppu di e malatie cù più efficace di qualchì prublemi.

L'agliu hè bonu per u corpu?

In più di a funzione protettiva, l'agliu pò efficace a diversità di sistemi di corpu. Cusì, per esempiu, u so usu regula in l'alimentu pò purificà i vini sanguini è migliurà a cumpusizioni di u sangue, reduce a so viscotismu, nurmalizà u nivellu di colesterol. Inoltre, l'agliu pò esse tuccherà a prissioni, reducidu u risicu di l'attaccamentu è u picciottu.

Ricerca recenti suggerisce chì l'agliu pò esse usatu bè da un modu di prevenzione d'anticancer. Hè cunnisciutu ancu chì l'omi chì manghjenu l'agliu ùn soffrenu micca prublemi cù potenza. L'impattu in questu spaziu hè ancu raportu cù a capacità di sviluppà i navi.

Hè nutate chì l'acidu frescu più ùtule in a so forma prima. Se aghjunghje à i pezzi di u gustu, ùn hà micca più chjaru di 5-7 minuti prima chì u pranzu hè pronto, perchè stu pruduttu ferma i so qualità utili.

Sò cunfunditi da u ciavolu secondu l'agliu, pudete scàtene u bè da un vetru di latti grassu, masticannu a razzi di tagliatelle, u basilica o foglie mint.

Contraindicazioni è dannu di l'agliu

Ùn importa micca quantu l'àghjone utili hè, ùn hè micca cunsigliatu per tutti di manghjaraghju. Cusì, per esempiu, quelli chì stàvanu à perditu u pesu, da u so usu di l'alimentariu hè megliu u dirittu, perchè aiuta à aghjunà l' appetite . Per a stessa raggiuni, ùn hè micca cunsigliatu per e persone chì suffrevanu l'obesità.

Per a ghjente chì suffrevanu di malatii di l'stomacu è di l'intestini, u so usu ùn hè micca ricunnisciutu, è hè tutte cumpiitu à quelli chì anu travagliatu d'una ulcere o gastritis in u stage d'esaggirazioni. Cusi cun prudenza, deve esse cumposti in a dieta è quelli chì anu osservatu prublemi cù u fegatu o rinu.

Basatu nantu à a lista di contraindicazioni, pò vede chì questu hè un pruduttu assai periculatu. In ogni casu, questu hè micca cusì, per un corpu sanu, l'agliu hè tutte e sicuru. Inoltre, ancu in a presenza di contraindicazione, ùn si pò micca furnisce più di 0.5 - 1 lobule à ghjornu.