Cumu purtate à l'anorexia?

Parechje eranu cunvinde chì l' anoreksia hè a leannessi excessiva. In fattu, questu ùn hè micca cusì, a leanness hè chjamata distrofia è hè una cunseguenza di l'anorexia. Ma lu tèrmini accussì pupulari issa significa una malatie chì u nomu chjamatu hè l'anorexia nervosa. Sta situazione hè carattarizata da i disordini di iegge, a perdita di pesu forti è di deliberata. In regula, u desideriu di diventà più primu in stu casu hè struitu patològicu è inextricabbile ligatu cù u timore per fà u pesu in pesu.

Cumu purtate à l'anorexia?

In fatti, a quistione di a manera di causà l'anorexia hè assai simplice. Avemu prisentatu una lista di cunsiglii dannuci chì in pocu mesi poverà una donna sana è fioritura in un omu debilitatu cù un disorder nutrizionale:

  1. Sempre sentite culpèvule per manghjà. Eatte qualcosa, ancu una foglia, rintrata l'invaghitu, chjamate un gluttonu è impedite à voi à a frigoristica per 3 ghjorni più.
  2. Assicuratevi anorektiki per a perdita di pisu. Hè più cuestionable e tombole, a so cumpusizioni è l'urigine, u megliu! È a dosa indicata nantu à u pacatu hè di ligne, pò piglià l'anorétique indefinitely.
  3. Invece di manghjà quattru volte à u ghjornu, manghjemu solu solu per u colazione, è u restu di u tempu, biarà l'acqua. Solu l'acqua - u restu di e manciari sò troppu altu in calori.
  4. Da u tempu à u tempu, pensate à u fattu chì puderete taglià u manghjendu è senza mancevi, ma spitule. O induce vomiting after meals. Or, in l'aghjunghje, biat un laxative . Questi sò maravigliose per esse di cumplette!
  5. Conti e calori. Invece di u minimu necessariu di 1200 calorii per ghjornu, manghjò solu 400-500 o menu. Sì avete un sensu di debule, bèviu l'acqua.
  6. Sviluppà una attitudina contemptuosa per qualsiasi alimentazione, sopra à calori in alta è grassa. Odià e nutizie è tuttu cun leucale. Evite cene è feste famigliali.
  7. Ancu sè se pesa 35 kg cù una altezza di 170 - ùn hè micca mutivu d'impunità! Un altra parte di kilogrammi - è definitivu esse perfettu. Ogni omu sapi chì hè impussibule di esse maggiu!
  8. Sì a ghjente si tenutu scantatu di voi è dumandate s'ellu avia toccu à u rolu di u prigiunieru di Auschwitz, raghjunghjenu a testa bè, perchè sò un pesu pesu, è sò solu ghjilosi di voi!
  9. Quandu si chjama una vittima di l'anoreksia, pare avvirtùtu: perchè manghjate solu 3 volte à settimana, ùn pò micca esse cunsideratu un disorder dieteticu!
  10. Aghja a paura di megliurà sempre. Ancu se u vostru pisu hè stabbli durante 3 mesi, questu ùn guarantisci chì dumane ùn pigliarà micca pisu!
  11. Se avete persu ogni mensili - ùn hè micca un raghjone per spiegà, ùn guardi micca nanzu à manghjà.

Cù l'aiutu di sta infurmazione, a quistione di cumu per fà affruntà à l'anoreksia serà simu simplice per voi. Puderete facilmente a vostra salute è trova una vista torturata, esposta da u pelle fatta, bracciare unghji, a pelle grisa è a distrofija di l'organi internu.

Pò esse sempre valerà a pena è in ogni casu ùn seguitate micca cunsigli? A sta parti ùn hè micca solu a salute, ma a vita, cum'è statistichi dimostranu chì u 10% di l'anorìstici mor dies 1,5-2 anni dopu à l'iniziu di a malatia.

Ci hè un modu di viaghju - vi tocca à tempu per aiutà à i specialisti è da esse una chance di ritornu à a vita nurmale, acquistà forza, vitalità è restaurate a pratesa perchè.

Cumu libbirà l'anorexia?

Sì avete un disordine mentali pò pudè bè semplice, dopu a quistione di scunfighja l'anorexia, per risolvi senza l'aiutu di un spécialiste hè assai difficiule.

Dopu ad avè indirizzatu à l'espertu, voi per certi avè ricevutu una direzzione in u pesu di l'analisi è avè bisognu à visità u duttore-sicoterapista. Comu regula, in quessi casi, a farmacoterapia hè ancu attraversata, ma solu com'è supplementu.

In u corsu di u trattamentu, i ragiunamenti perchè una persona chì hà ricivutu un tali disordanu sò dilegulati, è si adopranu misure per eliminà. Inoltre, una dieta specifica è una dieta speciale sò prescritti. Solu cunziguenza di un trattamentu longu è cumplessu, l'orrurusi di l'anorexia pò rinuverà, è u corpu tornarà à u so statu normalu.