Comu fassi un limonu in casa?

Quale hè chì entre noi, almenu una volta in a me vita, ùn pruvà à crede un limone in casa? A pegà una petra in un pezzu, in quale hà digià in crescente qualcosa di a casa di fiore è d'aspittassi, severi venenu per via. Eppo si raligraranu chì ci era un sbruchinu è cuminciate à aspittà pè i fiori, è forsi un limonu piglia creazione? Ma u miracle ùn succede micca, perchè hè cultivatu da l'osse di a pruduzzioni di limone, ùn ci pò micca sviluppatu nunda sensu.

Per fà a frutta di limonu, deve esse incisu. E dopu, anche dopu a vaccinazione, ùn avete micca deve aspittà chì u risultatu prestu. Certe volte deve parechje anni da a pianta per fighjà. Eppuru chì ci sò varietà chì fiori in l'annu di a vaccinazione, è fruttu di u fruttu annu. Questi sò limoni di varietà Meyer è Dioscuria. Ma cumu fà a pianta un limone in casu chì fructifica - parlaremu di questu.

Cumu possu fà un limonu per fructificà?

Ci hè parechje manere di fà cumu un limonu in casa:

E ùn pudete micca vaccinate nantu à u limuni, ma ancu in una mandarina, kumquat, pamela e altre cítricu. Ancu ciò chì hè cultivatu da a petra.

A furata hè a inserimentu di un rimulu presu di una ramu cù una strata fina di legnu in a radica di u raghjone. Questa rino hè quantu un ochju, per quessa hè chjamatu (da u latinu oculus). Stu metudu veni usatu assai spessu.

Inoculazione cun un corta (raghjone) implica l'usu di una ramu cù parechje foglie. Pudete influenzà in a fasgianu è a cortezza.

A copulazione hè una di e variità di u travagliu cù stagioni, ma in questu casu l'agenti è l'ingradu debite esse u stessu in grossu.

Quandu si dumandatu un limonu cultivatu da l'ossu ci deve esse pianificatu, è se esse di qualsiasi usu per ellu, puderete risponde: Avete bisognu di un troncu da un fruttu chì hè digià fèrtilu, pudete posà limone in una casa cultivata, ma micca vice versa.

Dunque, riturnate à a manera di pona u limonu in casa. Per fà questu, avete bisognu di cutà da u fruttuore (rinfriscata novu stu puntu) l'arbre di zucchetti, hè chjaru cumu fà per esse immediatamente prima di u prucessu di u travagliu. Sì sti azzione inevitably i pocu di tempu per passà, allura avete bisognu à almenu imbricari u cattivu chjappu cù un pappu frettu.

U megliu tempu per a inoculazione hè u prossimu Abril-Maiu, quandu u mo movimentu attivu hè digià sughjettu. Prutate u pruner cù l'alcool, per ùn infettà l'arbre à infezzjoni. Preparate ancu u ghjardinu Var à u capu di u postu di u cutdu in a pianta madre è in i stapiniani.

Trimate u duminiu à una altezza di 5-6 cm. In u privu (tagliate), abbandunate e 3 fogli, l'altri - sguassate. Above a cima di stampa in un centimetru cù un pruner di crescente convenciali è travaglià cù un fumu di giardinu. U cutuglione hè fatta da incusciante di inoculare. Hè impurtante impurtante micca di tuccà a reta cù e vostre mani.

Privovoi inserisce in u listinu, à u massimu combining cambium (tessuto in u troncu), impruvule u situ in u travagliu cù u ramu in a direzzione da a cima di u fondu.

In priziu avete bisognu di taglià a foglie o rinfriscenu. Hè desirabili à mette a pianta sottu una putra o in una borsa plastica trasparenti. Avvicinà stu "piscadori" duvete dumane duvere un ghjornu.

Dopu à una settimana, tocanu sensu a petiuli di e foglie - se si separanu facilmente, significheghja chì a vaccinazione hè successu.

Per fà cresce e so successione di successu, bisognu di sceglie l'ufficiu propiu. Ùn ùn pruvà à pruduce u limonu nantu à trifoliate, perchè sta pianta hà pocu cumuni cù l'agrumi. Hè vistu attrattivi, ma per l'inguernu tira fora di a so bella corona, perchè ùn hè micca una pianta perenne è in generale fa riferimentu à un altru genus.

Per principianti, u più bellu pezzu serà u laranitu o pompelmo. È hè dispunibule per utilizà un pesu di pezzi chì l'arbre ùn crede in ellu.