Eshinanthus - cura di a casa

Eshinanthus - una pianta intangible, chì attrae micca solu foglie cilestanti verdi, ma ancu longu feraghju. In ogni casu, per cultivà un omu bella ùn hè micca un capesche faciule.

A natura, sta splutazioni meravigliosa hè stata annantu à l'isuli di u Archipelago Malayu, ancu in i foresti tropichi di l'Asia di u Sudu. Si cresce principalmente vicinu cascate è streams sottu à l'arbureti. L'alta humidità, u sole di u sole è u calore sò i cundizioni più impurtanti necessariu per a vita di eschinantus.

Eshinanthus hà longu perchè stendi, chì ponu arrivà finu à 70 centimetri in u largu, per quellu chì pare cusì grande in pate pratiche, tappeti è cestieri. I so foglie fugliale sò carattarizati da una forma oval è apuntentate à l'estremità. I fiori di scorcius sò particularmente culpanti in a so uriginale: cù un calchju curnutu strisciante, aranciu, rosso ou marrone è cun corollas fluffed intornu. L'esicutura ferrante dura assai tempu, da ghjugnu à uttrovi.

Flower eschinanthus - cura

U culleghju di scintagalli in casa hè un spaziu difficiule. Questa foglia hè u so propiu "caratteristicu cumplessu": una sesta poni abundantmente fiore è piace l'ochju, è in altru, per esempiu, ùn spunta micca à tuttu. Eppuru, comu hè cunnisciutu, cura l'esiscantinu è di ottene u so fiori hè un piacè.

Per pudè aquà sta finezza hè necessariu solu da a temperatura di l'acqui bagnu di 32-35 graus Celsius. In questu casu, u sughjettu in a pignatta sempre devendia u ligne nè. Eshinanthus ùn hè micca capaci di sopravviuscia a seca, ma hè contraindicatu à a so cumpagnia, altri sferenze sferenze. L'acqua per a irrigazione duveria esse beata è ùn cuntene assai calcio, perchè queste dannu a pianta. In u invernu, a freccia di rego pò esse menu. À l'estiu, l'eschinantus hè spargugliatu cù l'acqua calda à a temperatura di l'ambienti. Un tali prucessu hà bisognu à l'esse excevule di una fiore in umidità.

A temperatura ottima per una pianta invernu serà 16-18 gradi Celsius, è in u veranu ùn hè micca menu di 25. U fiore ùn pò micca tollerà cambiamine di temperatura siveru. In un scavu o in umidità, Eschinanthus scupa i so capulizzi, è e so foglie sò gialli è ponu vede.

Eshinanthus hè una pianta assai fotofilita, chì necessitava illuminazione intensiva, ma hè ancu necessariu di a prutezzione da a righura diretta. Allora u fiore si senti cumu cunfortu nantu à e catene di u ventu uccidintali è uccidentale. Ogni posti ombrili categurichi ùn si sò micca fittezzii, altri o eschinantus solu ùn si fiur.

U tarrenu per a fiora sianu neutrale o pocu azidoti. Cumu serà un mistu di foglia è di terra sante, chì deve esse agghiunciuta arena, pezzi di carbone è muscone piccatu di picculu sforma. Eschinanthus necessite ancu dighjà fiscali.

Eshinanthus - Malati

Cù cura in modu impastu (bassine, borchi, umidità), a pianta pò esse dannata da culle di rotta è di fungi. Di i pesti, i più cumuni sò puliti , trigli, o scutes .

Eshinanthus - riproduzione

Sta pianta multipliche u solitu da scorchi apical. Per questu scopi cun stazzunati cù cinque pratiche, cullò à fiurisci in i primi tempuri. U fogliu hè ridutu, è i scontri sò colpi in una puttata molesta di torba è di sabbia o in acqua. Pudete ancu cose cun un saccu di plastica. Cusì, a temperatura per a radicali serà di 22-25 gradi Celsius. Di solitu, dopu à 2-3 simane, i pianti ghjovani radicheghja, è ponu esse trasplante in una pignatta.

Eschinanthus - trasplante

U trasplante di piantazioni pò esse realizatu ogni dui à trè anni in a primavera cumminciò in un pote maiò. In questu casu hè necessariu di guardà un pappagallou di terra in u circondu. In parallelu chistu, a pruning of long shoots hè ancu realizatu.