Àforti nantu à i fiori interni

L'àfidi sò un insettu chì spessu influenza a piante interiore, in norma in u verbu di primavera. A lotta contru à questu hè un prucessu simplice, ma solu se u tulipanu avianu vistu subitu. Sì ùn sì, a pianta pò esse sparimine se u folla è i vignaghjoli ùn sò micca trattati bè. Quantu sia fattu a lotta cù i pulatorii nantu à e case di natura, e quali misurà prevene attuale, avemu dicu in stu articulu.

Parrucchieri di pianti interni: pulatorii

U pulgatu si metti à i pianti interni in u periodu cálido di l'annu in a finestra aperta. Inoltre, una pianta si ponnu infettate cù una malatìa da una fiorita purtata da una tenda o da un fugliu ordinariu di fiori freschi.

Àforti, si stabiliscenu nantu à una pianta, digu in u pruvossu è cumincià à chjappà a sapella cellula. I pulatorii multiplica assai rapidamenti: una donna fecundata dà 150 larvara. U risultatu hè un rapidu crescenu in u nùmeru di insetti. A pianta à pocu pressu accumincia a muriri: i so foglie sò torciati, i so culori cambiani.

Scopre una pesta di insetti, anche tuttu u so tene, hè simplice. Àfichi nantu à i pianti interni sò bianchi, verdi o neri. Ci hè stallatu à u reversu di a foglia è à a basa di e foglie è i vignoli. In l'habitat di pulifichi, pareva un sustegnu pegicultu, nantu à quale un fungus, simili a soot, forme sussegwentamenti. Quandu l'ultima apparace, u trattamentu di a pianta deve inizione immediata.

Distruzzioni di pulatorii nantu à i paisaghjii

Sposta da quantu a pianta hè dannighjata, u cuntrollu di pulìfichi ponu esse realizatu in modu diffirenti.

Afgheri: malatìa dulce di e caseifici

Se i pulatori inseriti in una prima etapa di a malatia di a pianta, ci sò parechji manere di fàrilu:

  1. Mandatica meccanica . I pulunti pò esse solu sfruttu, dopu a rimessa da e foglie è i vignoli cun pezzu. Dopu quì, per affidabilità, a pianta deve esse lavata cù una solu suluzione di lavandula. U savonu ùn deve esse senza perfumi è tinte. A Terra in a pignata chì u prucessu di a pianta cù sapunete devi esse cubbi d'una film, evitenentà una solu suluzione.
  2. Coghju intensu è ripigliu . Nanzu à una pianta d'interiors affettatu di pulatorii, pudete metà un geranium purificante . A foul saldarà di a pianta in pocu di ghjorni per via di l'intensu odore.
  3. Sapori di putassiu grecu . Sapun Potassiu hè un medio excelente di insetti in contru. In cuncirnazione di efficienza, hè megliu cà l'ecunomicu. A solu solu Saparda hè dilujata in una ratio di 20 g di savonu per 1 litru di acqua, lavanu la pianta. Li fronti prefurna cù pulanti, si ci sò parechji, pò esse cutatu.

Afghji: u danni severi per a malatia di l'impiante

Cù una forti scunfighja di i pulatorii di a pianta, a lotta contru aducillu sarà in parechji tempi. Indipendendu chì i rimedii chimichi è naturali si usanu in u prucessu di distruzzioni, u trattamentu si rializeghja trè volte cù un respiro per 5 ghjorni, un massimu, una settimana. Hè necessariu per assicurà chì a nova prossine di pulifichi ùn anu micca tempu di sviluppà a resistenza à drogi è drogana, altri, a lotta contru i pulanti serà prolongatu.

  1. Preparati chimichi. Effittività in u cuntrollu di pulatorii, preparazione chimica sò venduti in quaranta di e venditi di e pianti interni. Sicondu u tipu di a pianta affettiva, i vinditori viaghjanu u più adattatu (inta-vir, fac, decis, karate, cypermethrin, hostakvik e altri).
  2. Preparatori nantu à una basa oleosa. I migliori per a luttà l'affari basati nantu à l'olii sò più naturali, formanu una film nantu à a superficia di foglie è steli, mentre chì prutegge a pianta è distrugge i pulatori.
  3. Folk culture. Per cuntrolla i pulatori usa parechji infuzzioni, per esempiu, nantu à i crosta di citrati. Per preparà l'infuzione, piglià 100 g di crosche secca, sò spressi cù 1 litru di acqua calde è infughée durante 3 ghjorni.

In più, pudete apprezzate un infusione di cisura di cipolla, necessariu circa 6 grammi per litru di acqua.

E mai efficau hè l'infuzione nantu à e ciorne di u pumadoru, cù l'aghjunzione di u sapone di robba. I cumpunenti sò presu in u rapportu: 400 grammi di cime, 4 grammi di savonu per 1 litru di acqua. A suluzione resultanti sò sprazzati da a pianta.

A prevenzioni di l'appearance di pulifichi

Per riduce u risicu di l'infizzioni di pulidiu, i novi fiori sò stati siparti di l'altri pianti per parechji ghjorni. Ùn ponite à pezza cù i prudutti di e piante di fiori freschi, spiciarmenti rosati è crisantiini.

Per e piante in u piriu di l'infezzione più frequente, deve esse monitoratu cun più cura, analizendu e foglie è tippi.