Pepiniere cultivate in un canna

Avè una piccula pianica di terra è micca in modu di campà permanente in u paese, hè difficiule di cullittà una bona vittura di pepini, chì avè bisognu di assai spazii è rifurmazioni cuntinui. Per quessa, i nostri abitanti di uttùsimu anu da utilizà a tecnulugia chì hè vinutu da noi da a China. Hè custruitu di crescenu di crescenu in quattru canturi di metalli è di legno. Stu metudu ùn hè micca assai populari, perchè l'avè a cunnuscinu megliu.

Avanti di culori crescente in un canna

Stage preparatoriu

Prima di cultivà cucculi in un canna, hè bisognu di fà un travagliu preparatori. A preparazione principia da u principiu di primavera. Büires bettichi sò esse stallati in un locu illuminatu verticalmente. Allora l'aghju imbarate cù l'erba (solu senza arrabbiarii), manutenzione di manciari, rami, compostu è manure. Pudete ancu pruvà tutte ssi capiglii cù EM droppini per eliminà i patogeni è aghjurnà u prucessu di fermentazione di u residu. Pour all water hot and cover with a film. In una settimana sta massa si stalla, è serà necessariu di ricchittà u bellu cù i spugliati è di frasi. Hè bisognu à fà prima di a fine di maghju.

Cumu cresce i pepini in un canna?

  1. Dopu à u travagliu preparatori, ferma solu per cumpagnia di 10-15 cm di terra bona in un canna, pour è principia cù a pianta di e piante di pepivanu.
  2. Plantate in u circhiu à u circhiu 6 -8 piezzu, perchè chì a distanza trà l'eddi eranu circa 15 cm. Molti vignaghjoli recomendarani di sembra di u 6 di maiu à u ghjornu di Egoriev.
  3. Un canna à u cimiteru cun un film o material non tejido, è hè megliu fà una capanna (inseritu l'arcu da u filu in a terra). Allora i rimjiet ùn sò micca paura di e chjesa è di a ghjustizia.
  4. Cubra a cima cun un film prima di l'apparizione di i primi foglie di cucumari.
  5. Dopu l'apparizione di foglie, aghjunghje u bastimentu da l'archi metalliche o solu pezzi, dopu chì i pepini remplie;
  6. A cura di pepini in u cannelu hè ridduciutu à scuzzulate un ghjornu è, se ci era micca pioggia, à riei: migliuzza di acqua per barrica ogni quattru ghjorni;
  7. Quandu u sedimentu stalla in u bagnu, aghjunghjite un fugliu fertili, u grass frescu o l'humus.

Varietà di cucumari pi cultivà in un canna

Ùn sò tutti i qualificazioni di cucumari esse usatu per u siveramentu in un barmolu. Quandu l'utilizazione di tali tecnulugia hè diretta à acquistà un cultu più avanzatu, hè cunsigliu per a pianta di e variità chì seguenu:

è dinò l'hibridu:

Cumu migliurà u cultiu di pumini in un canna?

  1. I chjucchi sò crescenu bè s'ellu creanu un microclimatu ottimali per elli cù a pusizioni di un pienu cuntinuu cù l'acqua in u canna. Se necessariu, aghjunghje acqua per quessa.
  2. Cucumari perfetta crescenu in una barrica cù altri culturi: aneto, taglioli, pepite.
  3. In u cannelellu, a terra s'asseca più veloce di quellu chì in u lettu, cusì avete bisognu à acqua.
  4. U barracu pò esse pittatu nìvuru, per un calori calduzzu di u locu.

U culle di pepini hè un fattu moltu. Per fà una bona cultura, hà bisognu di sapè: quantu sceglite u modu cusì cumu, cumu sceglie una varietà, cumu cultivà è pianta muderni in u locu. E, cù a tecnulugia di cuminciante di crescente in un canna, pudete, senza esse capacità è sapienti, cresci cù tanti pepini cum'è pudete nantu à un lettu di dui metri. Ùn àbbia paura di spirimintari è vi pudete riesce!