E stivali di gomma cauta

Quandu i buttuni di gomma fussi ridutta solu quandu hè necessariu, quandu era chiuvutu o era bruttu. I nostri aviani scugghiari i so scarpi in gioice di gomma è stivelli, per ùn avè mancu piazzatu o nuvete. E in quelli ghjorni, certamenti altri ùn hà pensatu chì i stivali di gomma diventeranu una moda stylish è di moda di l'armata di l'omi è di i donne. Ma u tempu ùn si ferma sempre, cum'è tutti sapemu è e modi di a moda cambienu à volte in modu più inespettatu. Perchè oghje stivali di gomma - questu deve avè una cosa per qualsiasi nessuna nica. E i buttuni di gomma più populari, sicuru, ponu esse chjamati prodotti di l'azienda Hunter. Questa marca inglesa hè cunnisciuta in u mondu è parechje celebrità cumprate i so buttali per a pruduzzione. Scopre à cunnoscia questa famosa impresa è esaminà a so storia, in quantu a qualità di stivali di gomma.

E stivali di gomma di caccia - a storia di a marca

A storia di sta marca cumencia à u distante 1856, quandu Henry Miller cuminciò a produzzione di a prima in Gran Bretagna geglia peri di l'incredibbili pupulari à quellu tempu l'estiu "Wellington", chì hè diventatu un clàssicu. Duranti a Prima Guerra è a Siconda Guerra Mundiale, i stivali di gomma si vultonu da una tendenza di moda in una nicissità. Hunter furnisce l'armata cun u calzate necessariu, cum'è mantelli, carpete, mascarelli a gas è simili. Aos gradualmente, a cumpagnia era avanti popularizazione, ma u puntu di viaghju era di u 1977, quandu Hunter avia a permissione di vende à a corte di u duque di Edimburgo. È dopu à 1981, una riserva di ritrattu di a Principessa Diana fôru pubblicatu in l'arrampicate di ghassi d'alta gommate Hunter, a so popularità in ghjinirali scuppiatu. In 1986, a cumpagnia ricevutu permessione per furnisce à a tribunale di a righjina di a Gran Bretagna. Ora u citatinu di a marca Hunter hè cunnisciutu in u mondu è hè pupulari à l'astresignate di mostra di u cummerciale, chì ùn hè micca surprisante, perchè sti stivali di gomma sò d'alta calidad, stile è versatilità. Frà l'amatori di u bagnu stivali Boots Hunter, incidentale, sò nclistati com Madonna, Keira Knightley, Kate Moss è Angelina Jolie.

Calzaturie da gucci donna

Qualità. Un altu livellu di qualità hè una garantia indispensabile per qualsiasi calzini caccia. In generale, ogni bota hè fatta di vintu ottu pezzi, chì sò stampati è pegati da a manu. Hè dunque, ogni paru di scarpi caldi, a caccia, in esencia, hè una cosa unica. Di sicuru, ci sò mudelli idèntius, pusatu, per dì, nantu à u flussu, ma ogni unu di elli hè fattu manualmente, è per quessa in qualchi casi hè l'unicu. Una robba classica nantu à e stivali hè ancu assemblita manualmente da sei partiti metallichi.

Style. E stivali di gomma di donna Hunter hà una grandi vantaghju nantu à e stivelli di altri diticci: un certu stil. E sti boots ponu esse posti senza solu per un passaghju, ma ancu per un restaurant, per esempiu. Di sicuru, ùn pò micca esse sottu un vestitu, ma cù jeans o ancu una falda - hè questu. I Cacciatore Clàssicu hà realizatu in un scopu di u culore di scuru culori, oghji sò enormi è ogni zitedda serà capaz di sceglie stivali à u so piacimentu. Ci sò caccia di buttare di gomma monocromo, per esempiu, u amaru, rosatu, blu, verde, biancu è biancu. Ma ci sò ancu listesse mudelli più interessanti è originali cù una varietà di stampi è sculture. In vista di sti stivali, ùn puderete ùn esce ùn capisce quandu sò gatti.

A comodità. A principal e indubitable quality of Hunter rubber stoots hè a so cunzienta speciale. In questu calzature hè cunvenutu per camandà in le boschi, è in ghjiru à a cità.