Pumpkin hè bona è mala

Pumpkin hè una di i primi vèniti chì una persona si scontra. Piacè cù a nubiltà di e so forma è u color intelettu, a zucca also presenta per u corpu è altru interessi. Inghjùlii in a maggiorità di dieti terapeutichi, pò esse livelieru u cursu di assai malatii. I benefici è danni di e zucchetti sò discututi in stu articulu.

L'Avete di Pumpkin per u corpu

Prima di tuttu, deve esse nutatu a so riccheta cumpusizioni chimica. Ogni verdura cumprendi una quantità di vitamini - A, E, C, D, F, PP, grupp B, minerali - calcium, potassium, magnesium , iron, phosphorus, cobalt, copper, è pectini, fibbra, antioxidanti, flavonoids, etc. in ellu è una vitamina T rarissima, chì permette l'alimentu per esse più facilmente assurvitu. Questu pò esse apprezzatu da e persone chì anu soffrenu di l'obesità è quelli chì ùn anu micca calculà e so forza è manghja per un sughente lunch.

Pumpkin pò purtà riesce salute per:

Ancu e pussibilità risultrica e diurettiva più potenti è pusseduti da u meli di zucca, chì hè u so benefiziu, ma ancu u danu ancu presente. Hè un antioxidante crescente, prolongà a ghjuventù è bellezza, chì pudete puru cocilu cu i vostri mani. Ma ùn solu u meli hè fattu da a zucca. Hè bagnata, furnite, cunghjellata, manghja prima è coccia nantu à a basa cù maravigghiali porte. In particulare fermu sta verdura hè cumposta cun u millet. Pumpkin in una forma seccia rinfurza a memoria, impensa u corpu cù energia in u pesu esercitu fisicu. Ùn appruduva micca solu a so verdura, ma ancu e so semen, chì sò stati utilizati da tempi antichi per i contru l'helmintii. È anu da devenu esse in legatu regularmente di a so dieta pè l'omi chì vanu à vigliacchera à avè una bona putenza.

Da a zucca d'oliu hè acquistatu, chì hè in più largu in a cosmetologia. I so prupulsivi antisepichi, ferulanti è antiinflamatorii pruveni per appricà pè u trattamentu di l'ultrafini tròfi, ferite, tagliu è altre ferite nantu à a pelle. L'oliu, cum'è a polpa civetta, rinfurzeghja u sistema immunologicu, aiuta per trattà l'insomnia, i malfattiti, i disturbi nervi.

Ùn hè bisognu di utilizà una zucca in a so forma prima à persone chì anu soffrenu di malati gastrointestinali aguti. In ogni casu, hè bisognu di observà a misura in tutti è per ùn spiccà u risicu possibili di l'intoleranza ndividuale è l'allergii.