Claret manicure

In più di i manichi di ioggei tradiziunali, chì risultanu in ditaglii poi cunsigliati è di a pelle, e zitelli sò spessu applientate vernici di parechji culori è cunghjini à unghji. Manicura permette di fà l'imaghja cumpletta, accenda i accentu è sguardate parechji elementi.

Ci hè culori di manicuranza, chì hè diventatu un clàssicu - à qualcosa nun cunnessione in u pastellu rosu, universale naturali nude , seductive red. In ogni modu, frà i favori di a tela di culuri di l'articulu di uce hè un clareto nobile. Manicurizazione cù vernici burrughju hè bonu per i patroni di l'unità larga è di corta per ogni forma. A industria di a moda si sviluppa rapidamente, chì offre e donne nova tendenzi interessanti per ogni nova stagione. I prudutti regulari anu glurificatu cù l'apparizione di vernici di sfumatureghjani in ughjettivi, cù effetti originali, impregnaciones di scintillanti, aumentatu di durabilità. Rispettatu si meriteghja è tecnulugia di manicura, chì permette di creà unglesi veri nantu à e to maestri. Manicura à i toni borgogna ùn hè micca esvenzione. Questu colore grazi à a prisenza di documenti di tonalità permette di pruvà cù u disignu. Chì pensanu di l'idee di manicura borgogna?

Profonda misteriosa

Ùn ponu dì chì a manicura borgogna hè una novità in u mondu di l'articulu di uce. Tutti i dui marmejuli è i labbra di i fiori di i vini eranu già à a punta di pupularità in i passati staghjoni. Ma si a tarifa hè stata fatta nantu à manicurosa bundonia, da oggi oghje nantu à u cuncorsu. À unghji curtu è mediu, u culore cusì impressiunale. In quantu a forma di i chiave di u unghna, u naturale hè a megliu solu. Un culmu rosu scuru profunnu cù tonalità di marroni, viola è vinu sempre stare misteriosu. Palette borgogna ùn hè micca limitata per l'ombra in lista.

Una suluzione classice hè una manicura di un culore. Hè bellu chì hè culminate cù robba di ogni stile. Una manicura di borgogna bessarina seranu bè armunizati cun prefettu di un usatu scuru, è cun un vestitu ghjornu di vista. Se aghjunghje un elementu di una chjappie (una strapedda di culore cuntrastanti nantu à i veli libretti di i pranzi di u unghje), a manicura accadarà billuccii originali. Cum'è una versione di a sera, avete esse spiunatu cù raffi fatti cù vernice cù l'effettu di u metal.

Un effettu similare hè garantitu quandu anu usatu a tecnica di luna manicure. In questu casu, pudete aduprà una lacatura di lume di u lume, chì diventa una manicura discreta in una romantica. Vulete aghjunghje una impresa di dramma? Aduprà una lacatura bianca negra o scura per fascia u socket di a chjuda.

A manicura borgogna hè cumminata ideale cù u so designu in parechji sordi d'oru. Pudete diviertificà cù purpurina, elementi classic di una chjuccula, manicura di luna è gradiente. Particularmente lucente in creà una figura di notte vide una manicura borgogna cù sparkles. Puderimi sia à oru è di legatura. L'antica portanu luce è splendore à l'imaghjina, quandu l'ultima serve com'è un accentu excellentu in casu l'aiutu hè di creà un arcu miraculare, ma di sicuru pruvince cù un suttu friddu.

In quantu à a decorazione di maniculi cù i pedichi è stuzzichi, i stilisti ùn si recomendaranu micca di elementi di decoru di parechji culori. Burdeos hè un corru autuditorevule, è i culori di culleghji pianu visualmente, facenu chjappà. Bordovy manicurare cù stivalite - solu suluzione solu per l'arcu di sira.