Terrier brasiliano

A razza di i cani Terrier brasiliano, criatu in Brazil à a fine di u seculu passatu, hè statu uffiziale ufficiale solu in u 2007, quandu FCI aduttò u standard cumparatu. Sicondu a caratteristica generale, i terrieri brasiliani appartene à u gruppu di i cani cumpagnu, i razzi caccia è di serviziu.

Descrizzione

I Bianchi in altizza alcuni 40 centimetri, femini - micca più di 38. L'animali d'adultu pesa circa 10 kilogrami. Quessi i ghjacceri muderni activi anu un ticolore di pilatu finitu è ​​luguru. U corpu di u corpu hè forte, muscular, ma micca massive. I terrieri brasiliani, anche in l'apparizione, dicenu chì e so vita anu in perpetu movimentu.

Cuntenuti

A dimensione di i raprisentisti di sta razza hè a mediu, perchè e terri chì ponu esse guardatu in l'appartamentu citatinu. Eppuru, i spassighjati per esse animali sò una must. Cumplicità à a cura di u terri brasiliano di u pruprietariu ùn risultà, postu chì u capeddu hè curtu. Per esse cutteri ùn hè micca necessariu, è una limpeza per simana cun un bastone hè abbastanza per cura di u capeddu di cane .

Da i primi ghjorni, i cuccioli di u Terrier brasilianu avianu bisognu di movimentu. Quessi ghjente mudele in modu amatori, sò benestanti à amparà, ma in l'assenza di sti pienghje intravissosi, inquieta è disubbidienti. In più di l'esercitu fisicu, i terrieres necessitanu carichi mentali, perchè chì u cane hè sempre postu cun quarchi cosa. L'omu di l'animali sò pacìfichi, ma sò solu chì anu attaccatu à u patrone.

In quantu u tema, ciò chì di alimentà u cane , pudemu dì chì u terri brasiliano ùn deve micca un lignu luxuu. Un alimentu equilibratu seccu serà abbastanza per ellu. Di sicuru, da u tempu à u tempu, u ghjacaru deve esse trattatu cù carne in legume, legumi è porte.

U cura di u terri brasilianu vi permettà à u vostru cane per campà finu à quattordici anni.