Pezzenti ferenu

Tanti ni faciuli sò affruntati di una situazione induve i so picculi fasgianu, sopratuttu quandu sò pressatu. Tuttavia, no tutti e donne anu una idea di ciò chì pò amparà per quellu di i sintomi è di ciò chì pò parlà. Pruvate da capisce questu.

Perchè chì pezzulli ferite a donna?

In fatti, ùn pò esse parechje motivi per u sviluppu di stu fenominu. In ogni casu, a cuddaria più freti in u pettu, soprattuttu in a zona di l'areola è di u boiu, hè causatu per cambiamenti hormonichi cichi in u corpu. Stu fenominu in a medicina si chjamava mastalgia cìlicu .

Semu devi esse nutatu chì, almenu u 60% di e donne di età di ripruduce parechje prublemi simili. In ogni casu, u dolore hè più pronunzianu, mentri àutri praticamenti ùn pagà micca davanti. In stu casu, u dolore indica un accuminzamentu rapidu di u flussu menstruale, è vene in vigilia - in 3-5 iorna. L'esplicazione per questu hè un crescenu in a cuncintrazione di l'hormone in u sangue, cumu a pruesterina è a prolactin, chì preparanu u corpu per una cuncepimentu possivte è a gravidanza.

Sì i glànduli chì sò rispunsabili di a sintesi di l'hormone, in particulari a glutula pituitaria, a glàndula tiroidea, l'adrenali, sò spegati, una viulenza chì pò esse prufurendu una mastalgia micca cìliche. Sta maladie hè spessu osservata in i prucessi infjammatiarii in a glàndula mamaria, formazioni tumurali, neurale di l'intercostal, malatii di u sistema nervatu cintrali. Dunque, se i pezzi ferite per una settimana o più, a zitella ùn hà bisognu di cunsultà cun mèdicu annantu à questu.

Quandu i pezzi ridìanu e ferite cun pressioni, prima di tuttu hè necessariu escludiri u prucessu infjammatori in a glàndula mamaria, - mastite. A maiò spessu, questu hè nutatu in l'amegione, quandu u zitellu ùn hè micca impurtante corpu à u pettu o u pezzu stessu hè chjuchjarru.

Ùn si deveru micca scurdatu chì e situazione stressanti constanti è un forte overstrain pò causà un cambiamentu di u travagliu di u sistema hormonal, chì in u turnu fa causate dolore à u pettu è pezzi.

Sè parechje, frà e pussibuli causas di u dulore in i glànduli mamarii, hè bisognu di rinfuzzà l'ingesta di contracepificanti orali hormone. A maiò spessu in sti situazzioni, sensibulite dolorosa indicanu una selezione improprita di a droga, chì deve cunsigli medico è annullamentu di sti medicazione.

Chì per quale altre razze pò esse più dulore à u pettu è bèie?

Stu fenominu, quandu un pezzulli riturnate ferite è anchiedate u pettu, pudete indicà l'iniziu di u prucessu di l'embaraza. Spessu, questu simptomu hè riferitu per i signagi suciuti di u prucessu gercantali. Una funzione distintiva hè u fattu chì u pezzu di u pughjenu di l'ombra è a dire da fessi. Per rinfurzà u fattu di u gravidenza, una zitella deve bisognu à piglià un teste è cercare un parulente medico per un medico.

Chì deve fà, se i mo mammi facenu?

Prima di tuttu, hè bisognu di pruvà di determinà a causa di ciò chì succede. Per questu, hè megliu di circà l'assistenza medica qualificata. Sì a zitella ùn hà micca l'oppurtunità in u mumentu, hè necessariu di piglià parechje azzjonijiet per facilità u so benessiri.

Prima, observe a pace, perchè L'Esperienza pò avè un effettu perchè nantu à u statu di u sistema hormone. Se un bra è troppu ghjustu, hè necessariu di sguassà, eliminendu cusì u cuntattu di i capelli cù u tissutu.

Sicondantu, si una zitella sguardi contracepificanti hormone, anu dettu a cancillari l'ingaghjamentu prima di visità u duttore.

Tercero, ùn valenu aduprà micca cumpressi senza l'autorizazione di mèdulu, perchè i medicini ndividuali è eterni solu puderianu crescenu u flussu di sangue à a glàndula mamaria, chì resultarà in una crescita di soreness. Quandu pareva: