Giochi didactici nantu à ecologia

Per fà u nostru mondu sanu, hè più razzjonali à utilizà i risorsi emanati da a natura, hè assai necessariu d'investisce i fundamenti di l'educazione ecologica in a mente di a generazione nova. Hè da esse fatta da l'età assai tinta, perchè allura i zitelli sò assai ricciuti à ogni infurmazione, è hè postponatu in a so memoria per a vita, se esse apprezzatu.

Cum'è sapete, a bona forma in quale i zitelli remembranze ogni infurmazione hè a forma di jocu. Un pianu di partiti didattiche di u cuntenutu ecològicu hè statu sviluppatu, da i più pruspretèzii - per i zitelli, à più cumplessi, chì esigemu esibitanu a risposta bellu, chì sò intesu per l'audienza più antica.

L'educazione ecunòmica à i ghjocu didacticamenti espagna in i zitelli un amori per a natura circundante, cuminciannu cù a più chjucu. Per incunillate una attitudini attente à tuttu ciò chì ci hè intornu à noi, avemu bisognu à insignà i zitelli elementari, per amà tutte sse.

L'alegria di cumunicà cù a natura, ammirazione di u mondu pocu diversu, amenezza l'orizzonte di u zitellu. A cumpagnia di u maestru hè di ricunquistà a cosa. ghjochi nantu à l'ecologicu secondu l'età, perchè e funzioni ùn eranu micca semprici semprici, ma u zitellu ùn anu pussutu affruntà à eternamente.

Giochi didactici nantu à l'ecologia pè i zitelli

"U Circle Magic"

Per u ghjocu necessite un cciru di cartuni, divisu in quattru settori, chì simbolizza una certa tempesta è pienghjule i pezzi di vesti, u culore di u circhiu. L'addeva addeva puzzle o dumande quistioni suggerenti, è u zitellu, sapendu a risposta, si aghjunghja una robba in u settore chì currispondi. U ghjocu pò esse fattu nantu à qualsiasi altre tema.

"Find the right thing"

Nantu à a tavula si ponu imaghjini è l'educatore vi prupone l'elegà quelli di quelli chì relazemu à u signu chjamatu. Per esempiu: "amarellu" - questu hè u soli, u pollulu, a banana, etc. O "wet" - pluie, nebbia, puddle.

"Ciò in manu?

I fugliali pigghianu i so mani darrere i so spasi, è u maestru ci dessi frutti è ligumi. Allora ellu si situeghja davanti à elli è, in turn, cuminciò a vede cum'è quellu di i zitelli à i so mani. U cumpagnu di i zitelli à toccu decide ciò chì avè. Dopu à chì u zitellu sintissava u zitellu chì avia in a manu, hà scappatu à u tutore.

In a scola juniore, in le lezioni di a storia naturale, anu studiatu, ancu i fundamenti di l'ecologia, ma in una forma più complexa ca u ghjocu. Ci sò elementi di geugrafia è bioluggìa. I vostri migliurà i cunniscenzi ch'elli avìanu ricivutu prima, è fà ancu diverse opere tematichi pratichi nantu à ecologia. In a staghjunali, sò stati dopu una camina in u parcu o altre spaziu scenicu, dopu chì quellu chì aiuta in a classi à l'desk.