Cumu amparà à pronunzià a lettera L?

Parechji di noi in a zitiddina ùn hà micca detti certu cartulare. Qualchissia hà passatu per elli, è certi anu turmentatu finu à questu ghjornu. Ju suggerisce chì insignà à u zitellu per parlà l'lettera "L" si avete un problema.

Quante hè spegatu di parlà l'lettera "L"?

I denti si sò aperti, i labbra sò pocu futtogliu, a punta di a lingua si basa in u base di i denti superi, quandu u pronunziu l'aria fora da l'eddi di a lingua.

Teràpies di parlà nantu à a lettera "l"

Tuttu u nostru discurmentu hà fattu in l'exhalazione. Cusì, hè impurtante per apprinnerà à cuntrullà a respirazione. Per aiutà u zitellu in questu mumentu, pudete pruvate di puderà putere di burbuli cun ellu, sopra e candele, mossa i pene o battelli nantu à l'acqua da u locu à u locu. A principal hè chì in quelli ghjoculi u zitellu ùn manca u so migliure.

Fate stu sianu eseriti together. Posa à sente chì u to figliolu pò vedà a bocca bona.

  1. "U cavallu". Smile, bocca aperta è amma di denti. A lingua Kozhkayte, cum'è un cavallu, aumentendu a veloce rapidamente, a manduca più bassu devendita.
  2. "U cavallu andò silenziu. L'esercitu avanzatu deve esse realizatu senza so sonu.
  3. "Breeze". Smile, bocca aperta. U punta di a lingua hè mossitatu da i denti di fronte è u colpu. Da i rinfrescanti di a bocca, duie streams di l'aria palesanu. Per verificà a realizazione curretta di stu sternu, portanu un pezzu di lana di cuttuni, o una piuma.
  4. "Jam". Wide frontal di a lingua lami u lip superiore da u cima, senza avviassi u mandibula.
  5. "U rumore di u vaporizzariu". Apertura a bocca, dice una longa "s". A punta di a lingua si deve curretta, è u sustegnu, per contru, hà risuscitatu à u paladinu.

Currezzione di a pronuncia di a lettera "L" in a età maiò

Se ùn ci hè un muzziciu malu è una brida hè normale, ùn anu micca affittu a malatia neurològgica è ùn ci era micca un forte stresses, pudete pruvate à correggià a pronuncia di l'lettere "l". Ùn scurdate micca chì u più viejo, u più difficili. Ma tutta a cumplessità serà solu à u scorcherdu di l'abitudini. Avemu bisognu di mantene u cuntrollu cuntinuu di a pronunzia, chì hà già accadutu à l'automatismu.

U travagliu nantu à a persunanza, constantemente train fine motor skills. Dapoi u tempu anticu, hè cunnisciutu chì u sviluppu di i dete venenu di tuttu u sviluppu di parlà.