Giappone - diving

A costa di a Terra di u Rising Sun hè lavatu da parechji mari è l'Oceanu Pacificu. A zona di l'acqua custiera hà un mondu sottufudu assai diversu, chì attrae vendeuratura di tutte e mondu.

Induve hè u megliu postu per immersione?

In u Giappone, ci sò più di 2000 piazze per u scubibu, è l'archipiulu tutale avà circa 4000 inseme petite. I duminii cchiù famusi per l'immersione sò:

  1. L'Okinawa hè un paradisu populari in u paese, chì accoddi millenarii di turisti per l'immersione duranti l'annu. Quì sò vèndite addivate e principianti. Questa isula hè ancu chjamata "Atlantis Sunken". In i custieri trasparenti in u transparente pudete vede corsi intricate, restani di i vapuri affucati, scoglii tropicali, grandi turtle, ragi, tiburoni di balena è parechji pesci. I sedenti lucrativi à l'abitanti di a marina, per quessa sempre sò sempre vicini, u scantatu in queste acqui hè assicurata sicura, se vulete, pudete riesce un furasteru persunale, ma ùn hè micca fora di postu per verificà si teni una licenza.
  2. Yonaguni hè u locu più misteriu per u scubibu, perchè in u mare ci hè un incantu in una cità verita. Havi casi e porte, strade strade strade è scala, è dinò altre strutture diverse. U più impurtante edifiziu hè cunsideratu cum'è una grandura piramide, chì diversificà da tutta u mondu vulete vede. Questi ruins anu filmatu un film di lingua russa, diretta da Andrei Makarevich.
  3. Ogasawara - questa isula hè stata sparta da u mondu per parechji seculi, cusì u so sistema ecunologicu propiu era furmatu quì. Abunda in a vita marina è e piante. In queste locu un clima assai cale è, per quessa, e custieri cale, per quale l'immagini pò esse longu è più in prufonda. À prupietà di l'isula, ci sò ceccheri, più di u quale ùn puderebbenu micca tutte, ma ancu neve cù elli. U megliu tempu per questu hè u piriu da l'aprili à u maghju.
  4. Izu Hanto - queste acqui sò adattati per i principianti è per i prufissiunali, cumu ci hè un gran numaru d'animali marini: fish-leoni, manta rays, pesce di dart, varii gambarimi è martelli-martelli. À 30 m di a costa, puderete truvà naufraghi.
  5. Izu-Shoto hè un veru paradisu immubiliare per u bugadore. Duvice à l'annu, in ghjugnu è uttùviru, ci hè un fistivi di diving. A ghjente venga quì à questu tempu per immersire colectivamenti è scopre a rìpidi urpi tropicali cù coralli di u corale, induve u pezzu di assai culori, tartaruga live.
  6. Hokkaido - questa parti nord di u Giappone hè adattatu per i fanni di l'acqua di ghiaccio. Hè megliu venutu per i scodistati dilizii, è i principianti hanu bisognu à piglià un cursu di furmazione. I posti lucali sò rich in natura di mare insosciuta.
  7. Kamiyami hè una isula chì hè parti di TibiSi. L'area di l'acqua hè richente in diversità natura. Facennu 2-3 immersi in una fila, i turisti ponu vede paisaghji sfruttate. Quì à una prufundità di 20 m vi vidarete un spectaculu di coralli addulatu in ditti, formazioni di roccia è fiumi arsuichi, è sottu e rocci chì ci sò i piazze di uceanu. In e mare costiù, hè assai piacevule per pèrdite, anche guidati spiunalizate spessu sottu à a superficie per navigà in u locu di u bastimentu.
  8. Nagannu - questu isula hè circundatu da una laguna larga, sottu chì sò stati chjughi coralli. Dopu ad avè principesu un scogliu cù una prufundità circa 60 m.I presente hè moderatu, chì permette à i merguli. In questa altagna pudete scopre bandi di pesce di cesiumu è e grandi turtle.
  9. Kuf - un postu ideali per i principianti, perchè U corrente hè micca forte, l'acqua hè chjara è a prufundità hè insignificante.
  10. Kuro hè una isula disabbitata, in u nordu di u quale hè un spaziu di pugnu "Twin Stones". Ci hè 2 cinghjali, quasi nnamurata da l'acqua, è trà e forme un corpuscule forte. In sti paesi, eagle rays, giant karans è millaie di altri pisci vivenu. Hè megliu da vene à i prufessiunali, postu chì in a marea è l'immersi, u scogliu hè assai complicatu.
  11. Sunabe hè un lively center di diving. Divers sò generalmente abbandunate à una prufundità di 18 m, induve pudete vede nudibranchi, culu amaru, gambelli, crabi di anémone, vermi tubulari è parechji pezzi tropichi. Inoltre quì ci sò cori durici è duciuti, simili à i campi assai culori brillanti.
  12. L'Onna Village hè un locu famusu trà i prufissiunali, cunnisciutu per i so siti di scuperti. L'acqua di mare hè adattatu per snorkeling. Eccu a famosa caverna blu.
  13. Motobu - a zona custiera hè un pittore sottufianu. U locu cchiù famusu hè u "Rock of the Gorilla", situatu in una baia chjachja silente è ideale per u clima ventu. U mariottu hè cupartu da rossu biancu, chì hè abbitatu da mullieti, lupfishes è altri piscali tropichi.
  14. Atoll Rukan hè una isula chì si trova in u mari Chine di u Cina. U scogliu hè offru l'aranciu pianu di scarce o un precipiziu prufunditu cù un coru abbastanza forti. A parò di Corallo pari semplice un infinitu, hè abbitata da bandi di cesiumu blue, tuna è fanàticu di mare.
  15. Hedo - quì hè un gran pesciu, per esempiu, Napoleon, è dinò i tartaruga marina. Questa zona hè famosa per un túnel sottuportu, a larga di quale a quandu 30 m altronica, cun una superficia dinamica.
  16. Kananzeki hè un túnel di corale cù una cupola, chì hè un diametru di 15 m d'altitudine. Quessi l'acqui sò popularin connuisse à a vegetazione marina.
  17. Takeketi - quì da u fondu sopra una primavera calda cù una temperatura di + 48 ° C, perchè in questa zona i coralli ramificati anu crisciutu. Arrivanu à 2 m in altizza. In l'abissu di u mare ci anu una banda di muntagnoli, sits di mare, dragoni aranciarii, quarchi sò manta rai.

Caratteristiche di scuba in Giappone

Hè megliu osservà i picculi animali marini durante a nascita, chì ghjè suprattuttu in l'estiu. Ma i ballenelli è i tiburoni sò più probabili di vede in l'invernu.

Se vulete vede questi mammiferi marini, tali immagini devenu esse urdinatu. Durante a visita, tutti i turisti sò obligatori di cumpleten cun regule di safety è deve ubbligatoriamente ubbitichi di l'urdinatore.

Durante u scogliu in u Giappone pò piglià ritmi chì facenu impressionà i vostri amici cù u culore.