Kim Kardashian starred nude per a rivista GQ

Doppu avendu u so corpu in forma dopu a seconda nascita, Kim Kardashian hà fattu u vechju, chì principia à publicà in Instagram chjò è in robe è senza. A so transformazione di u telelead di 35 anni decide di celebrà, per a prima volta da u nàscita di u so figliolu, dopu avè retiitu per una edizione maschile. Kim si apareceu naked in i pagine di u glossu americanu GQ.

Prestu

Sceglite l'heroina per un novu novu, i editori pensanu chì a donna di Kanye West hè adattata per questu com'è nimu, perchè u numicu specialu hè cunsacratu à u tema di l'amore, u sessu è a riezzione.

Prima di a lente di u duellu di i fottografichi Mert Alas è di Marcus Piggoto, a brusgiata posa nuria, ma ùn mustrava tuttu, cumparisci i lochi intimi cun u mantellu di coghju. In un'altra fotografia a so attrapezzu, chì mostra fora di i mutanni. In a fotugrafìa, ci sò ritratti pigliati in u lettu è in u carru.

In una entrevista, Kim hà dettu cun ellu di a so persona, dicendu di a relazione cù Kanye.

Leghje ancu

A lotta per l'armunia

Dopu avè prisintatu u so maritu cù u figliolu di Seint, Kardashian, annunzendu in u soffru in u so specchiu, si piglia un pesu. Si si s'assettò in a dieta favurèvule di Atkins è spariu in u gimma. Avà, sicondu a bellezza, hà sappiutu a tene di 27 kilogrami è pesa sulu 59 kilograpi.

Parechji utilizatori, avè studiatu e ritratti di a sessione di photo di GQ, cuminciaru à dubbienti di a verità di i parolle di Kim. Sicondu utilizatori, quale sperte (nutricionisti è furmà) confirmanu, sottovaluta u so pezzu veru da almenu cinque kilogrammi.