Musei di Kiev

A vita culturale di a capitale di u Ucrania hè assai sviluppata. In Kiev, più di 20 teatri di parechji generi, 80 libberà riesce u travagliu, fieri è exhibimenti sò ospitu di regula. Ogni annu cintunarii di millaie di turisti vènenu à a capitale per vede sights, visitare e galerie è musei.

Aviation Museum in Kiev

U museu fù apertu per u 100 anniversariu di l'aviation in u 2003. Okkupa 15 ettari di campu d'aviazione di Zhuliany. Esibizzioni di u museu di l'aviazione, di quale più di 70 unità, sò situati nantu à l'antica pistafière. L'excursionists sò presentati cun esemplari di trasportu, civile, militare, aviación navale.

Parechji manifestazioni sò stati trasferitu à u studiu. Dovzhenko, ancu i Stati Uniti, mandonu diversi bombardii strategichi in Kiev. L'orgogliu di u museu hè u primu u avviu di passaghju in u mondu - u Tu-104, chì scappò finu à u 1958.

A copia di u primu uplica ucrainu "Anatra-Anasal", libbiratu in Odessa (1917-1918), è dinò una cullizzioni di bombers chì purtanu bombe nucleari è coheti à elli chjama l'attenzione. Ci hè moltu di l'aria di i tempi di a URSS, l'attuciru Corsu "Albatros" è "Delfin".

U Museo Pirogovo di Kiev

Questu situ hè situatu in l'periferia di Kiev è hè ancu chjamatu "museu apertu", è Pirogovo hè u nomu di u paese chì esiste in quì da u 17e seculu. U territoriu occupanu 150 ettari, hà più di trente centesimi exhibitu.

In u museu di Pirogovo hè una occasione di passe per e carrittate di u paese ucrainu, per cunsiderà l'architettura è a vita di tutti i cori di u Ucrania. L'excursione cognitiva pò esse divertendu una vacanze famosa di famiglia.

In Pirogovo ùn ci hè l'oppurtunità di cavaleri cavalli, cumprà un souvenirs commemorativo. Hè pussibule mantenisce una festa di a matrimoniu in a funziona antica iglesia di lignu. In tuttu l'annu, i vacanze è i rituali ucraini si celebranu quì.

Museu di i Dumanii in Kiev

In Kiev, un museu unicu di i sogni hè statu apertu à pocu tempu, à a fini di u 2012. Quì puderebbite scopre i persone interessanti - ùn hè micca solu un museu, ma una ricerca è u centru culturale è educatu. Allora, ci hè una sala di psicanalugia chì permette di parlà cù un psicanalista.

I sights of the museum includenu un cofeta di sònniu, induve pudete messrezià i vostri sogni in a forma di note, libri è articuli liatu cù elli. U museu di Sognu teni cunferenzi novi, lectures, exhibitions, seminarii, classi maestri è screenings di film. Duvice un mesi u club di associi assicurati cullighja è i so participanti ghjucanu à u ghjocu DiXit, chì deve esse l'aiutu di l'associazioni per fessi l'imaghjini.

Museo di Chernóbili in Kiev

L'accident in a pianta nucleari di Chernobyl hè cunnisciutu da u mondu cum'è a maiò catastrophica radio-ecologica di u XX sèculu. I prublemi chì anu sviluppatu da quessa, sfurtunatamenti, ricurderanu di noi è di i nostri eredi. A storia di l'avvene tràggicu hè stata priservata in u museu Naziunale "Chernóbilu", chì hè apertu u 26 d'aprile di u 1992, sei anni dopu l'accident.

A missione di stu museu - grazia à i destinazioni di migghiara di persone (testi, participanti, vittimi) a realizazione di l'scala di a catastrupia, per ricanuscià a nicissità di cunciliativi di l'omu, a scienza è a tecnulugia, chì ani a minacciati l'esistenza di u mondu sanu è scumpiggiate da a tragedia, chì ùn deveni à nimu a scurdari, diventendu un avvirtimentu per e generazioni ghjornu.

Museu Bulgakov di Kiev

Stu museu littarariu è memoriale fù apertu in a capitale in u 1989. In a so cullezzione ci sò circa 3 000 exhibiti, 500 di quali appartene à Mikhail Afanasyevich personalmente. Dapoi l'obertura di a cullizzioni di u museu anu aumentatu 10 corsi. U museu Bulgakov si trova in a XIII casa nantu à u Descent Andreevsky, bellu cunnisciutu à i lettori basati nantu à a rumanzu La Guarda bianca. Eccu, Bulgakov ùn solu ùn si stabilisce i so héros Turbins, ma ancu hà campatu.