Principessa di un conte di fata: Margot Robbie à premiere di "I, Tonia" in Parighji

Addumannate a prima actriziva di comedia in a Ricerca d'Articulu in u 2018, Margot Robbie, cuntinueghja a publicità per a so nova pintura "I, Tonia", prisentatu a film in premiere di Parigi.

Avà in Parigi

Avè scumpigatu i pantechji chì ùn hà micca lasciatu 24 ore à ghjornu, utilizandu à u rolu di u Figure Skateru Tony Harding, chì, cù u so maritu, truvò un mercenariu chì spalleció a so persa à a so rivalata irreconciliable, Nancy Kerrigan, sguassà u competitore di u ghjocu, ùn ùn face parte cù l'imagine male nantu à a retazione russa di promozioni a prumuzione di a dramma storia.

Laureatu di l'Opzioni di Crìtics '2018 Margot Robbie
Margot Robbie in u film "I, Tonia"
Tonya Harding è Margot Robbie in u 75u premi Golden Globe d'Urgell

Aiurdò in Parighji, l'atterrissimu tiru di l'imaghjinariu, guidatu da un Robbie di 27 anni, presenta a so fede per l'audacia francese.

Margot Robbie è u direttore Craig Gillespie
Leghje ancu

A perfezzjoni stissa

U luni à a sera, Margot era assai eleganti, prisintatu à i reportisti in un vistitu di rosa vistitu nantu à u pavone. U vistitu pastellu di Rodarte, chì hè stata dicurata cù una bachettatura, ricami fiori è paillettes, accentuva a primu ghitaru di l'attrice. I aneddu nantu à i diti di Messika è scarabe di lipstick à i lipi anu cumprastatu l'imaghjini di fata di a bellezza australiana.

Margot Robbie à premiere di "I, Tonia" in Parigi