U figliolu Clint Eastwood

Clint Eastwood hè unu di l'attori più amori trà a mità femminile di a pupulazione, grazia à u so apughjatu, memorable. Hà causatu interessu aumentatu in e donne ùn solu in u screnu, ma ancu in a vita. Hè sappiuta da e numerosi cunnessione di amore per l'attore. Hà figlioli da i unioni leghjanu è da l'affari estramrineriale. Unu di i più famusi hè u figliolu più chjucu di Clint Eastwood - Scott. Hà succitatu u talentu di u so babbu è hà rializatu una carriera di riescita. U figliolu maiò di un attore pupulari, Kyle Eastwood, hè ancu una persona creativa.

Kyle Eastwood hè u figliolu di u matrimoniu legale

U figliolu maiò di Clint Eastwood hè Kyle. A diversione di Scott, hè natu in un matrimoniu legale cù l'attrice Maggie Johnson, chì hè stata di più di 30 anni. Kyle fù natu u 19 di maghju 1968. Cum'è a Scola, ellu hà una sorella chjamata Alison, chì u figliolu hè dinò Clint Eastwood.

Famiglia di Star hè ingaghjata in a creatività cumuna. Allora, Kyle, chì hè un cumpusitore talentu, hà scrittu music à cinque pelle chì u so babbu aghjanu cum'è direttore è attore - sò questi l'immagini "Gran Torino", "Unbowed", "Lettres from Iwo Jima". Hà dinò creatu a musica per a film "Modi è Faces", diretta da a so sorella Alison. Kyle pruvò com'è un attore. Per esempiu, hà starratu in u ritrattu di u so babbu, "Ponti di u County di Madison".

Scott Eastwood - u figliolu Clint Eastwood

Scott nascìu nant'à u 21 di marzu di u 1986 in u risultatu di un romance secreto chì si succorsò entre u so babbu strisce è u cumprate Jayselin Reeves. Questa rilazioni hè apprezzata in un tempu quandu u famusu attore era in una relazione cù Sondra Lok. Scott hà a Sister Catherine, chì u figliolu hè dinò Clint.

A zitiddina Scott era in Hawaii. Era un figghiu nun ricunnisciutu finu à u 2002. Questu hè riflettatu ancu in u certificatu di nascita, chì cuntene un registru di u rifiutu di u zitellu. Cusì, Scott hà iniziatuu u api di Reeves, è più tardi mudificatu. Dopu, Clint Eastwood ricanissi u so figliolu è aiutò à fà una carriera attuale per ellu.

Carlu Scott in u filmu hè cuminciatu cù u funziunamentu di roli essenziali. U so primu filmu fu "Flags of the Fathers", induve starred in u 2006. Allora vinni "Pride" (2007) è "Unconquered (2009).

Un rolu impurtante per Scott hè attribuita in u 2010, in a film "Ingegnu Nunda". Questu era seguitu da un travagliu seriu seriu: participazione à i pittori "U cunquistaturi di l'onda", "U viaghju più longu".

Leghje ancu

In più di a so carriera attuale, Scott participeghja in publicità di tirotei è sessione di photo pè magazines di moda.