Olivia Wilde amparò una stampa cumuni cun una figliola nascita

Olivia Wilde, chì per a seconda volta divintò una mamma u 11 d'uttrovi, ùn hè micca esceghjatu a so figliola Daisy Josephine, chì ghjera solu di pocu di ghjorni, da u sguardu. L'estrema di "House Doctor" piace à i seguitori cù a prima foto di u criaturu immediatament dopu à u so nàscita, è avà in u compte d'Olivia a so photo cù a zitella figghiava.

Dui belleità

Fans di Olivia Wilde ùn anu bisognu di dumandà à l'attrice per sparte a felicità cun elli. L'attrice, chì hè questu da superstizzioni, hà imbastatu in u so Instagram una fotografia di Daisy, adurda annantu à un capricci di culleghju. Uni pochi ghjorni fa, una ghjovana mamma hà publicatu un antru ghjocu cù a so figliola. À una foto bianchica à u biancu, ci hè un Olivia tranquilla chì tenia u so tesoru in pricipitallu in i so brazze.

Keep it up!

Wilde, di 32 anni, ùn si pò assittà micca in quattru mura è ogni ghjornu passeti per e strade di New York, cullendu in lente di i paparazzi. Sicondu l'opinioni generale, Wylde si face frescu è micca stancu, ovviamente, u so maritu civile Jason Sudeykis cumuni cù tutti i cosi è cura à u zitellu.

Leghje ancu

Ricurdà Olivia è Jason, chì viaghjanu nanzu da nuvembre di u 2011, anu publicatu u so participu in gennau 2013, ma ùn avete pressu cù a casale. Avà u coppiu rigala à parechji zitelli: Otis Alexander è Daisy Josephine, di 2 anni, chì era natu in u ghjornu di a Famiglia Italiana.