Costume Museum


U Museu di Costume di Kyoto hè unu di i quattru modi musei di moda in u mondu. Chjamèndulu un semplice museu sarà incorrectu - hè un veru centru di ricerca, induve non solu cullate i vistimenti, ma ancu studià a tendenzi di a moda è l'affettu nantu à elli di diversi prucessi storichi.

Havi statu apertu in u 1974 è durante stu tempu ùn solu ùn hà solu sappiutu di cullà una grande cullizzioni di costumi stòrici è muderni, ma ancu per esse unu di i più significati di sti musei . Nisuna di l'expositioni stòrichi celebrati in u mondu hè cunsideratu cumu si ùn fate micca articuli da u museu in Kyoto.

Storia di u museu

L'idea di creà un museu di a moda hè dettu di u vicepresidentu di a Càmera di Commerce è Industria di Kyoto è u direttore di l'empresa chì pruduce a marca di linzima più famosa in Giappone - Wacoal. L'impetu hè statu l'esibitu "Eghjugii inventorii: 1909-1939", chì era purtatu à Kyoto da u Museu Metropolitanu.

Esposizione di u museu

In prima era chjaru chì l'esposizione di u museu serà dedicatu à u costume storicu europeu. In ogni modu, in u futuru, a cullizzioni si sviluppa. Oghje cuntene più di 12 mila ropa di u ventu è u vientu è l'anticu è mudernu, è ancu una cullizzioni larga di mantilletti, accessori è più di 176 mila parechji documentazioni chì dicenu cumu ci sò stati mudelli di moda o quarchi elementi specifichi.

A maiò parte di l'exposu hè fatta di vesti di viddani di a donna in u stilisticu occidintali. In u 1998 anu aghjustatu - duie camere, in quale, in u cuntestu di u Tale di Genji, i vestiti è l'articuli di casa di a nubiltà Heian sò rapprisentati. I mobili, figuri di caractère è e vestiti sò riprodutti nantu à scala di 1: 4, è parti di una sola stanza hè nantu à scala 1: 1. Quì pudete vedeti i vestiti chì eranu destinati à una stagione particulare, cum'è l'accessori chì ci anu inviditu.

A più antica esposizione di u museu - un corsete di metallo cun corsage bordatu - data di u 17u seculu. U più novu apparenze constantemente, cum'è a maiò parte di e case di moda di a famiglia di u mondu, cumpresu Christian Dior, Chanel, Louis Vuitton, rigulari u presentanu i mudelli novi o mudiconi.

Cumu visità u museu?

U museu hè apertu da u luni à u sabatu di 9:00 a 17:00. In i vacanze nazioni si chjusu. In più, da u 1.06 à u 30.06 è da l'1,12 à u 6,01, u mantenimentu si esse realizatu.

A visità u museu hà custatu 500 iens (circa 4.40 dolares americane). Un canzone di u zitellu contene 200 yens (circa 1.80 USD). Hè assai facilità per ghjunghje à u museu: hè di trè minuti da l'autobus Nishi-Honganji-mae (Nishi-Honganji-mae). Dopu l' estazione di Kyoto, pudete ancu piglià un trenu da una linea lucale, fate à l'estazione Nishioji è da quì, cammina à u museu in quasi 3 minuti.