U Palazzu Imperiale (Kyoto)


In u cori di a cità di Kyoto hè l'anzianu Imperial Palace Gosyo, chì servia finu à u 1868 cum'è a residenza di a famiglia imperiale, finu à chì a capitale japonesa fù trasferitu per Tokyo . Dopu e grande, era cun a custruzzione di questu edifiziu chì a storia architetturale di a cità hà principiatu. U Palazzu Imperiale di Gosyu in Kyoto hè u tesoru naziunalicu di u Giappone chì prutege a memoria di parechji ghjinirazioni di i guvirnanti chì so vivi. A diversità di u Palazzu di Tokyo , u turista ponu accade à Gosø cù un giru duie volte à l'annu è solu cù un preliziu.

Storia di u Palazzu Imperiale

A cròcica di questu edifiziu data di u principiu di u seculu seculu, quandu Heian (u futuru Kyoto) hè stata nomu capitale di u Giappone. U primu palazzu fù custruitu in u 794 in a parti cintrali di a cità. Durante i seculi VII-XIII. U bastimentu s'hè ardente ripetitu, ma hè stata tutta sana. Spessu, a ricustruzzione hè stata fatta da edibbe dilapidated. Tradizionalmente, durante u travagliu di riparazione, a residenza imperiale hè stata cunquista à unu di i palazzi temporali chì appartenenu à i nobili niponi. U Palazzu di Kyoto era unu di sti palazzi temporali è in u XIV s'hè fattu una residenza imperiale permanente.

A l'apparizione di u Palazzu Imperiale, Gosyo, mette e mani à altri dirigenti. Dopu altru focu, l'edificu si stenditò durante una longa volta distrutte, è in 1569 Oda Nabunaga hà custruitu i cumpresi di u monarchu principali, chì occupò una spina di 110 metri kwadri. I so seguitori politichi Toyotomi Hideyoshi è Tokugawa Ieyasu cuntinuarondu a so travagliu di restaurazioni, chì spanghjenu significativamente l'area di u palazzu. Matsudaira Sadanobu hà custruitu parechji edifici in stile Heian.

In u 1855, l'ultima ricustruzzione di u Palazzu Imperiale era cumpletu, è dapoi u so aspettu ùn hà micca cambiatu significativamente.

Struttura di u palazzu

U territoriu di u Palazzu Imperiale di Kyoto hè circundatu da un muru massivu di biancu cù marroni, sfundate di u tempu, logs. A larghezza di u palazzu da u nordu di u nord hè di 450 m, è da a parti uccidintali - 250 m. Ci sò sei porte per u perículu di a fasa. I visitori pudete intrutu sottu à e porte di Kogomon è Seysemon. Hè curu chì l'imperatore utilizzava solu u centru di u centru, ora cerimonale, l'entrada di Kanray. Comu in parechji tempii Shinto, a stallone vicinu à i muri hè spugglitjata cù grava, è in u park chì circondi u palazzu è a stagna imperiale, u pinu, u sakura è l'archees crecianu.

In a parti sittintriunali di u tribunale hè a sala di tronu Xixing - unu di l'edificatori cerimoniali più impurtanti, è à u norustru da questu pudete vede u locu di u monarca Seire. Ci hè ancu questi per l'Empress, i prìncipi e princesses, u palcuscenu di Tsunenogoden, u Sala di Formazione è u Palazzu Chju di Koogos. In più di u Palazzu Imperiale Gosyō, in u parcu hè u Palazzu di Sento è altri attrazioni storichi, cumpresa a Kanninomiya, a residenza di i ghjudizi. Circundenti si trovanu un santuario miniature - Miyajima Itucushima .

Cumu à accustà à u palazzu storicu?

U Palazzu Imperiale di Kyoto hè facilmente accessibule cù metro. À l'stazione cintrali di Kyoto, hè bisognu di selezziunà un trenu chì passa in a linea di Karasuma. U viaghju micca da più di 10 minuti. Hè megliu stà bè in l'stazzione di Imadegawa, chì hè più vicinu à a porta di l'entrée à u cumplessu di palazzu è à l'uffiziu di l'Apertura Imperial Court. Un pocu più di ghjunghje duvete marchjà da a stazione Marutamati.