Bumdling


In Bhutan, in i 60 di u 20u seculu, fù creatu un sistema per eccellenza di prisirvazioni. A data, ci sò 10 facilità ufficiali in u paese. A so superficie sanu sanu 16,396.43 km², chì hè più di quartieru di u territoriu di tuttu u statu. Fighjure nantu à una di elli - a Riserva Bumvagina.

Informazioni generale nantu à u park

A Riserva Naturale di Bumdeling hè situata in a parti nordestu di u paese è cume principarmenti i trè dzonghagas: Lhunze, Trashigang e Trashyangtse. A riserva hè situata vicinu à a fruntiera cù l'India è a China. Questa hè una zona prutetta, chì cumporta una zona buffer (450 km²). L'urganizazione rispunsabilità di l'ordine è a gestione di u territoriu hè chjamatu u Fondu Fiduciariu Bhutanese.

A Riserva Naturale Bumdeling hè stata stabilita in u 1995, è a scuperta hà realizatu in u 1998. U so ghjustu principali hè a prutezzione è a salvezza di l'ecosistema di u Ekuali uccidinamenti intachjata: cumunità alpi è subalpini, in più di i boschi boniali.

Chì hè famosu per a reserva naturali Bumdeling?

In u territoriu di a riserva, circa 3 mila persone reside permanente è à cumandassi a so famiglia. Inoltre, sò parechji siti religiosi è culturale chì anu significatu internaziunale, per esempiu, Singye Dzong. Questu hè un picculu tempiu buddhista di a scola Nyingma, chì hè un locu tradiziunale di peregrinazzjoni. U numaru di criunu chì anu visitatu u sacru finu à i decenni millaie à l'annu. Per via, i turisti straneri anu bisognu spiciale per acquistà l'accessu à i posti sacri.

A strada di Singye Dzong inghitza in u paese di Khoma, una stonda di una stonda di strada. I pericienti percorsu da quì à cavallu, chì allughjenu da i residenti di e paesi di Dengchung è Khomakang. U tempu di viaghju in una direzzione hè di circa 3 ghjorni. L'escort, l'alimentazione, allughjassi è l'alloghji d'animali sò l'inguuntu principalu di l'aborigini. U Santuariu hè u principale in un complexu di 8 tempuxi chjucchi chì sò intrudulati in i rocci. Quessi ddiong sò dedicati à 8 manifestazioni di Badamzhunaya.

Flora è fauna di u Bumdeling riserva naturale

In a Riserva Bumvulenza in Bhutan, ci hè una flora è fauna ricca rica, è ci sò ancu laguna di muntagnera pittoresca. Eccu alcuna circa 100 spezia di mamiferhi, chì sò assai rareti: panda russa, tigre Bengala, leopardo di neve, capre blu, uvizioru, u soprano Himalayan e altri. U marcatu di a riserva naturali hè a ghjustificazione di i guerri necque (Grus nigricollis). Arrivanu quì per l'invernu è viaghjanu vicinu à a zona Alpina. Hè unificatu à 150 pirsuni annu. Un interessu hè a farfalla Mahaon, chì fù scuperta in queste parti in u 1932.

In u 2012, in u Marchu, per u significatu culturali è naturali, a Bumdeling Game Reserve hè stata cumpresa in a lista di u Patrimoniu World UNESCO.

Cume accade à a riserva naturali?

Da e zoni vicini di Trashyangtse, Trashiganga è Lhunce pudete alcuni a riserva naturale di car. Segui i segni per u signu cù a inscription Bumdelling, induve a purtata centrale serà localizata. Visita Bumdeling hè necessariu cù l'escolta, hè ancu necessariu di ricurdari di l'animali salvatichi chì si trovanu in u territoriu di a riserva.