Eserciti per a partenza pè e donne

U cambiamentu crea un corpu naturale di u corpu entene, prutegge l'organi internu da u danni, ùn ùn permettenu micca a spina per stà cun movimenti strambi. Sottu cuncettu di "retroactiva" avemu duvutu dì tuttu i musculi è i spine stessi.

Dopu un ghjornu dedicatu à lavà e lavare, lavatu, travaglià in u giardinu, preparanu à pranzi per una vacanze a famiglia, dite chì a to back hè fatta, perchè travagliani. Ma, alas, stu travagliu ùn hè micca percivetatu da u nostru corpu com'è un esercitu efficae per u spinu. Per assicurà chì u vostru corpu ùn tireisce micca di e funzioni routine, ricumandemu à rinfurzà à u passu per passu - pudete aduprà cù eserciti per a partenza pè e donne.

L'usu di u cumplessu

Grazie à l'esercizii per a spine è back, vi sentenu assai sferente diversu:

Eserciti

  1. Empracedu in a pusizione di senture in i tacchi, a spalle è stinnilata. Stretch out your hands upward, bassa i vostri armi in exhalazione. Duverebbe pianu nantu à tutti quattru. Palmi sottu à l'articuli spaddi, i ghjinochje sottu à l'anca di ghjuvatu. Push the coccyx back and up, stretch the legs. Innevatùlate à i ghjambiglii. Baffè i tacchi in u pavimentu, cum'è s'ellu si caminava in u locu. Palmi spinci fora di u pianu, daveru. Cù inhalazione, sguile nantu à u paviu cù i vostri ditte, fate tene i tacchi pusà per u pianu cun l'exhalazione. Vulete sguassà i spalle di i gattivi, apre i omopuli. À u puntu supremu estremu (coccyx), formanu l'angulu più intensu. Bajate i nostri ghjinochjati à u pavone. Taz nantu à i tacchi, vai per a prisenza di u zitellu. Cù una inalazione, circundendu a nostra spalle, risalciavanu à l'altru è stenderanu finu à u suffittu.
  2. Pone a manu nantu à i vostri malati, pruteggiate u casu in un cìrculu.
  3. Partemu in a pose di u cane facenu, pruvate di ripetiri a rotazione di u pettu. Fixemu staticamenti l'attitudine di u ghjocu cù u fogghiu, fallu in l'attitudine di u zitellu - restituiremu.
  4. Assicutatu nantu à i taccasi, facenu turnà circondi cù i spaddi. Partemu à a pusizione di u cane facenu avà, intrattemu di ripetiri in questa position a rotazione di e spalle. Fixemu a pose, perchè falemu in l'attu di u zitellu.
  5. Doppu, addivendu una pratica di cane facenu avà - l'eserciti siguenti seranu destinate à crescenu a mobilità di a regione lumbaru. Doppu l'inalzamentu, abbassate u cadore di u pianu finu à l'abbandunatu. Povere ritornu, riturnate a pelvis back, ancu in u turnu, prima cù a coscia ghjusta, da quella di a manca, in u pose di cane in l'exhale. Repetite parechji volte - vai è si sviluppau, fate tuttu, u listessu cosa, solu da parte da u manca left.
  6. Fate a pose di u cane cù a so bocca avanti, cù l'exhalazione pull the bent knees to the ribs, è poi afficheghja i ghjinochji. Avemu parechje repitizioni. Allora fugliate in u cane per uni pochi seconde e reste in u prisentaghju di u zitellu.
  7. Passemu à tutti quattru. Cù una ispirazioni avemu intricatu, portemu u pesu di u corpu. Cù una exhalazione, circundà u spinu. Demu ripetiri i movimenti duvuti è ondulati di a spina. E mani sò riffulati da u pavone, u stomacu hè stintatu. Stretch the coccyx back, stretch the back along. In asprazione, arrincò u pettu, pusendu a pelvis in u pianu. Cù una exhalazione, girannusi i pedi à u pavone, portanu u pettu à u pianu, torna à u FE. Avemu duie parechje repitizioni, u chjamatu "ghjattu", chì ghjunghje sottu à a fasa.
  8. Arrassutta in l'attu di un zitellu.
  9. Avemu passatu cù cura di tutti quattro, accumincianu a rotà u pettu in un cercolu in una direzzione è l'altre.
  10. Ùn stinzanu è ripusà in u prisentaghju di u zitellu. Allora accumincià a galassi in bocca, facia u pettu, u mandibule à u pavone. A spalle è curvatu, in a posizione estremosa, fugliale - e nucali sò imbuttati sopra, i ghjinochje sò medculi, ùn si stallanu nantu à i dete. Attentu di rilassate. Mani portanu à u pettu, vai per a prisenza di u zitellu - rilassate.
  11. Cù una inspirazione, una volta di ritornu culminavanu à l'ascultu, righjunghje a manu nantu à a sopra inspirazione, cun una sera chì l'avucamenu davanti à u pettu.