Cumu fattu decoupage di fugliali?

Surely, tutti in a casa anu vulsutu, e cose chì tocca senza asprezzione, chì solu sanu senza dispiactamentu, e frette d'uttene ordinariu ùn sò micca escepzione. Ancu, cù l'aiutu di e tecniche decoupage , ponu una vita seconda, è a cosa obsolete torna à diventà pertinenti. U disignu di u fessee pò esse assai diversu, tutta di a vostra imaginazione. In a nostra classica maestra, avemu dicu è dimustrà cumu pudete fà decoupage di valdi cun l'aiutu di servitori di cucina convenciali.

Per questu avemu bisognu di preparalli:

Décorazione di un banchittu cù i vostri mani

  1. Siccomu a sedie di u banchittu hè in legnu, è ci sò irregualità nantu à questu, aghjustemu a superficia cun un grinder antru.
  2. In seguitu, pigliammu una napulite è aghjunghje à u vostru pianu per verificà se cumparenu in grandezza. Siccomu a festa hè quasi perfetta, si separà a capa di u napulinu, da a bassa iata, è lasciate quellu cù u patronu.
  3. Avà pigliate u pegà PVA, l'aghjunghje cù un napkin. Se u cola hè troppu grossu, pudete diluce cù l'acqua in una ratio di 1: 1, se no, ùn lasciate.
  4. Dopu chì a napulina si hè pruduttu, l'aghjunghje nantu à u sediu di i banchetti, perchè i so centri accunsenu.
  5. Allora, movendu i vostri ditte in un cerculu, indettendu ancu a cola, righjunghja i canteri, dopu à quale, attrachjonu i fiori di u napkin, struisce l'aria chì hè stata sottu. Per quessa, pudete aduprà una spugna, ma di megliu effettu, hè più piacevule per fà cù i vostri ditti lenta.
  6. Avemu vistu cumu a texturizazione di l' arbre diventa visu via a napkin. Se ùn avete micca bisognu à voi, pudete pintà a tappa di u taburete cù a pintura bianca acrilica prima di piddà a napkin.
  7. Quandu si righjunghja u filu, avete a napkin per e cantonale, è se ci hè un cantu innecessariu, pudemu sempliccimente a pezza fora.
  8. I scurti di l'attrazza di u napulinu sò pegati à l'estremità di u sediu. Hè ciò chì hà una bonita capicatura cù fiori rosso chì avemu. Ci anbicientanu per annunzià per permettà a cola per secca.
  9. Avà, quandu u sede hè stata secca, utilice un capelli per apre u nostru pappagallo piazzatu cù una laca acrilica è torna ne fàlla di secre.
  10. Dopu un pocu di vedecimu, quellu di noi hà vultatu, è di sicuru, pudemu duverà a nostra òpira maestra à a cucina. Cumu avete avutu, ùn hè micca cusì diffesu d'aghjurnà è di decorar u fugliale cù u metu di decoupage. Esperemu chì avete ancu successu.