A vita persunale di Lucy Lew

Circa una bella donna è l'attista talentu Lucy Lew, chì dici à i ghjurnali hè sempre un piacè. A so vita hè chjesa di avvenimenti brillanti, grazi à u so talentu, hè populari in parechji paesi.

Biografia di l'attrice

Lucy hè natu in dicembre 1968 in una famiglia di emigranti, in America. Da l'età di cinque anni hà cuminciatu à amparà l'inglesi, perchè avia annunziatu sola Chine prima. A so mamma ghjè un biochemist per professione, è l'specialità di u so babbu hè un ingegnu civile. A zitella anu studiatu in una scola ordinariu è riceviu una educazione musica - hà amparatu à toccu l'acedeli.

In 1986, dopu adupiattu da a scola, ingressò à l'Università di New York, è un annu dopu avè studiatu littiratura è lingui asiatichi in l'Università di Michigan.

Duranti i so studii à l'università, a so premiere teatrali hà realizatu in a produczione di "Alice in Wonderland". U principiu hè successu è, grazia à questu, Lucy hà decisu di assistisce à castings è principià una carriera attiva. Accuminciau a offre rocheghji in rolli di seriale, frà i quali eranu notori: "Beverly Hills 90210", "X-Files" è altri.

Hè ancu sappiutu à ghjucà à a film "Jerry Maguire" è vene unu di i roli principali in a serie chjamata "Ellie Macbil". Questu travagliu guadagnau un nominiu per "Emmy" è hè statu ancu premiatu u Premiu di l'Associazione di l'Imparazione.

A vita persunale

A vita persunale di Lucy Lew, invece a so fama è a bellezza, ùn era micca assai successu. Nun eranu mai sposati, è l'omi in a so vita ùn parevanu un pocu tempu. Parechji anni fà, a maglia discutia rigurosu di l'apparenza di l'attrice in cumpagnia di un omu scunnisciutu, qualcosa dice chì in a photo Lucy Liu è u so maritu. In fattu, averia chì hè un milionariu chjamatu Naom Gottesman, è avìanu un affare cù l'attrice.

Ancu Lucy vinni ripetuta in a cumpagnia di Vladimir Klitschko, anchi si a paria sempre biddna à risponde à questu. Inoltre, l'attrìzia si trova cun Zach Helm, u dirittore.

Questi sò solu qualchi momentu famosos. Ma in fattu, l'attrìccia ùn piace micca per parlà di a so vita persunale, di a quali l 'i ghjurnalisti fighjenu i so cunvinzioni: Lucy Lew hè una lesbica.

L'attrenda hè stata mamma

In u 2015, hà avutu un picciriddu, ma ùn hà micca fattu a nascita - u zitellu veni à stu mondu cù l'aiutu di una madre sustituta. I ghjurnalisti anu perceivatu questu com'è cunferma di l'orientazione sessuale di Lucy.

Ma l'attrìzia hà pocu cura à i parolle di i ghjurnalisti. Cumu si a vita di Lucy Lew ùn avia successu, ella still wanted children. Dunque, cù l'aiutu di specializati, hà pudutu diventà una mamma è oghje sguassà ogni minuti cù u zitellu.

Leghje ancu

U zitellu nasciu tuttu è salutu era chjamatu Rockwell Lloyd Lew. Lucy hà cumpratu a so gioia cù u mondu sanu; u publicatu in Twitter una photo cù un zitellu è una signatura chì questu hè u novu omu in a so vita.