Intruducendu a vina

L'ingressu à a vagina (vestibulu) hè un tipu di situ cunnessione, chì hè limitu per tutte e costi da i formazioni anatomichi chì componi u sistema riputtivu di e donne. Fighjemu in più a so struttura anatomica.

E chì strutture sò include in u vestibulu di a vaġina?

Per pudè imaghjine ciò chì pare chì l'ingressu di a vagina hè necessariu di capisce ciò chì struttura hè custituita.

Allora, in ghjovani ghjente chì ùn viranu micca sessualmente, in u cimitù u vestibulu hè limitatu à u hymen. In fronte di l'intrata à a vagina hè una formazione anatomica, cum'è un clitoris - in a so struttura s'assumiglia à un penis maschile. Quandu ci hè animatu chì a zitella hè a so satisfazione sessuale.

À ogni latu di l'intrata à a vagina sò labbra grande è chjuca. U so rolu immediata hè di limità a penetrazione di i microorganismi patogeni è patogeni di e malatie infizziasiu in u sistema riproduttivu. Questa aria di u sistema di ripruducazione femminile di a donna hè cuparta cun un epiteliu chjaru è hè quasi sempri in un state humedecida. Questu hè stimulatu da e formazioni anatomichi cum'è glànduli, cumpresu Bartholin's.

Hè nutate ancu chì u vestibulu di a vaġina include a uretra, à traversu chì a separazione di l'urina si trova. U locu vicinu d'ella cù l'intrada à a vagina è spiega u fattu chì a donna devessu spessu face a malatie di u sistema excretoriu, chì l'affucazione di quale hè spessu affettata di infezioni sessuale. Nantu à u vestibulu hè una spike di u labia majora.

Chì viulazione anu più frequentamenti l'attesa di a vagina?

A menudo, quandu anu vistutu à a presidenza giniculòggica di una zitella, u duttore conta chì l'ingressu à a vina hè ristretta. Questu significa chì i labbra di picculi sò cusì vicinu à l'altri chì restrianu l'accessu à a vina di pezzu. Spessu, sti zitelli puderanu avè prublemi cù attività sessuale, in ogni modu, com'è regula, stu fenominu scorri praticamenti dopu chì a donna diventa mamma. In certi casi, durante u prucessu di nuvità, quandu a vagina angulata impedisce a sera di u fetu, una episiotomia hè realizata , chì suggerenu una disseczione di u paratu di a vina è u perineu. Hè per quessa dopu à u nàscita l'intrada à a vagina hè un grandore più grande.

Se parlebbe nantu à l'ingrossu di a vergina di a vèrgine, com'è regula, hà un tamantu pocu più pezzu. Hè u fattu chì in parte spiega u dulore chì si fa a primu cuntrollu sessuale di a zitella. Spessu, una piccula entrata à a vagina è ponu interferire cù a vita sessuale normale è hè u mutivu di u trattamentu di a donna à u duttore.

In quessi situazione, l'unicu modu da stu situatu hè a intervenzione kirurggica, chì implica escisioni di i marghjini di u labia minora, chì permette di cresce l'ingressu stessu.

Hè nutate chì hè pussibule è u fenomenu oppostu, quandu l'ingressu à a vagina di una donna hè grande. In ogni casu, nisun casu, ùn es necessariu intervenzione medica. À u cuntrariu, u prucessu di dispunzione in questi pruduzzioni senza cumpatatorii, i rupti di u perineu sò micca rari.

Cusì, dopu avè rittu ciò chì l'ingaghjamentu per a vagina hè arranughjatu, deve esse nutatu chì l'educazione anatomica ùn hà micca l'ultimu rolu, è hà un impactu direttu nantu à a vita sessuale di una donna. Inoltre, hè assai impurtante per observe a sicurezza di i genitali esterni per impediscenu u sviluppu di malati ginekoloogichi.