Avellana - propietate utli è contraindicazione

L'avanguardia hè a cultura di l'arbureti arburi chì sò cultivati ​​da l'avvelenatu di a boscera per pruducia una vendita di castagne chì anu una massa di pruprietà utili. Nucigliè anu una massa di pruprietà utili è sò un magazinu di nutriutti unichi chì aiutanu à saturà u corpu umanu cun prublemi fàcenu digestibili, proteini, à l'olii grassi è olii. In questu articulu avemu a cunzidira li pruprietarii utili di avellana è contraindicazione à u so usu.

Composizione bioquimica è pruprietà ùtili di avellana

A cumpusizioni di i casci di zucchinarii includenu una larga varietà di nutrienti è nutrienti chì anu rienvigelu, rinforzante, rejiminante è rinforzatu in u corpu umanu. In a zucca cuntene altri vitamini mpurtanti:

  1. Vitamina E (tocopherol) - in 100 g di nuts contiene più di 20 mg di stu valore priziosu. Tocopherol hè unu di e sustanzi più impurtanti chì anu pussibule rigurarsi è rejiminante forti. Hè participatu in quasi tutti reazzione biochemichi di u corpu, attivamente pugnani contru i processi oxidativu, prumove u rinfurzà di i membranzi cellulogichi di a pelle è a sintesi di fibri elastiichi è di collagen. U valore speciale è i pruprietà ùtule di avellana ghjule per a donna hè chì a vitamina E rejuveneva da queste nuts hè assorbata naturali, senza disturbà i prucessi naturali, cumu pò esse quandu si prisentanu una preparazione farmacolòfica sintetizada. In più di migliurà a pelle, a vitamina E improvisa a circulazione, purifica i vini sanguini, prumove a sintesi di l'hormone sessi femminili, reduci a manifestazione di a menopausa.
  2. Vitamina K (filloquinone) - 100 g di avellana cuntene 14 mg di questa sustanza. Sta vitamina prupone una parti activa in a sintesi di u tessulu di u sangue, a regulazione di u metabolismu celu, a respirazione di tissuti, i prucessi di a coagulanti di u sangue, mellora a mutilità intestinali. E donne cù menstruazione pisanti sò prescritti una dieta basata nantu à i corsi cun u cuntenutu altu di vitamina K.
  3. Vitamina B4 (colina) - più di 45 mg per 100 g di nucera crua. A vitamina B4 aiuta à prutezzione di e membrani di tutti i cèleculi, dimoniu u colesterolu, hà un effettu calmatu, migliurà u funziunamentu di u sistema nervu cintrali è u moveru, impedisce a dipressione. Inoltre, normalizeghja u metabolismu, reduci u depożitu di grassu è aiuta à nurmalizà u pesu, chì hè chì ghjusta chì a avellana hè assai utile a perdita di pesu.
  4. I nucelli di avellana cuntenenu un gran numaru di B, C, A, PP vitamine. Hè esse, queste tannera sò un ingredientu vitamina assai equilibratu chì pò qualità avanzarni è arricchisce a dieta di ogni persona.

Hè nutata chì l'avellana cuntene un grande numaru di elementi micropore è macrose. I cumpurenti minerali chì facenu a fugliusa sò fòsu (299 mg), calcium (170 mg), magnesiu (172 mg), potassiu (717 mg), sulfur (190 mg), chlorine (22 mg), cobalt (12 mg), fluoride (17 mg), ferru (3 mg), sodium (3 mg), manganesi (4 mg), zinc (2.5 mg), seleniu (2.5 mg), àciti grassi è proteini.

Apprupazione è contraindicazione à l'usu di l'avellana

Propizziu di l'abelazione pò usà attivamente per trè disordini circulatori, inclusi varicesi, ateroesclerose, trombophlebitis, cardiovascular i malatii. L'avanguardia pò esse cunsumata da persone cun patologii endocrini, per esempiu, cù a diabetes mellitus. Una piccula quantitata di cardugrattu in avvelenate vi permette di includeu in a dieta cun una dieta stretta.

I nucelli d'avellana anu un valore caluricu assai sopratuttu di 700 calori, perchè ùn abbiananu troppu troppu, in particulari à quellu à a sera. Contraindications à l'usu di avianu hè una tendenza à allergii, certi malatii di u pancreas è u gastrointestinal. In a prisenza di tali malatii, prima di cumpone nuts in a vostra dieta di ghjornu, avete bisognu di cunsigliu un duttore.