Inveninazione di carbon monoxide - primi aiuti

U gas hè una sustanza chì hè carattarizata da bunculate molculate deboli. Circundendu persone in ogni locu - à una scalda più grande o minima, è pò esse sia una fonte di cundizioni cumunu è infelicità.

L'avvilanamentu gasu hè un'alturiu pocu cumuni, sopratuttu cunchiatu di u monoscibu di carbone è di l'internu. L'avvilanamentu di gasu sulfuricu hè menu cumuni, perchè hè utilizzatu in a industria, è l'accessu à questa sustanza in a capacità di micca ogni persona.

A situazione hè diversu cù u monòxidu di carbonu è di l'gasi di u duminiu chì eranu trovanu quasi tutti i ghjente. A causa di una malfunzione di l'equipaggiu o inattendu, viulenza di e prutezzione di prutezzione di u focu, pò esse risicu d'avvilinatu cù u monòxidu di carbonu o di u gasu di u duminiu.

In questu casu, l'assistenza medica debe deduce prima faciule, perchè l'avvelenamentu di u gasu porta à morte.

Prima pirsuna per l'avvilanamentu di monossidu di carbonu

U monòxidu di carbone hè furmatu durante a combustion, è per quessa a causa cchiù cumuna di l'avvilingamento di monòxidu di carbone hè stata in una area inserita durante un focu.

Questa sustanza quandu entra à u corpu si ncontra à l'emoglobina è si forma carboximistoglobina, è pezza u trasferimentu di l'ossigenu à i tissuti. Questu porta à l'ipoxia, chì susseguene per a perdita di a cuscenza è a morte.

Per furnisce u primu aiutu, a vittima hè stata fora d'una stanza cun una alta cuncintrazione di monossidu di carbonu. Allora a vittima hè daveru a respirazione artificiali s'ellu sopra à l'annuncia o hà e prerequisite per stopping respirazione.

Dopu chì a respirazione hè risturata, a vittima hè strufinata u corpu, dà un inhalazione sola di l'oliu di ammonia (un pezzu di tissuti o un swab di cuttuni è guidanu davanti à u nasu, senza cuntattu cù a pelle: altri, a paralizia di u centru respiratorju pò esse), a persona ferita Applientate puru i calori per i pedi.

Queste misurà si tratta d'avè una persona in i sentimenti è accelerate u metabolismu per a svelta velocia di u diossu di carbone da u corpu.

E persone cun avvilimentu perchinu sò stati hospitali: anu da esse datu l'antidotu di monossidu di carbonu - acizol. A trattamentu ulmisazione sarà realizatu in l'uspidale cù l'aiutu di a terapia di mantenimentu.

Prima pirsuna per avvilinassi cù u gasu di u duminiu

A fuga di u gasu domesticu hè a causa più frequenta di avvilinatu da questa sustanza. U primi aiuti in questu casu hè simile à quellu chì hè prestatu da avvilinatu cù monossidu di carbonu:

  1. Dà l'accessu à a vittima di l'ossigenu.
  2. Puscià nantu à una superficia lumetta è fà respirare artificiale per una gase imbuscata in acqua.
  3. Amparate l'elementi di compressione di a ropa (collar, cintura).
  4. Dà me respiru ammonia.

Se avete l'avvilanamentu secondu, chjamate una ambulanza, chì usa un antidoto è altri medii specifichi per migliurà a cundizione di u paci.

Prima aiutica medica per avvilizazione cù sulfuriculu d 'uridu

Piuttostu spessu, l'avvilimentu di sulfuricà di l'idrosinaghju si prisenta in fabbricazioni induve a ssa sustanza hè utilizzata per a produzzione:

  1. In i mines.
  2. I prudutti di zucchero.
  3. FABBRIi per a pruduzzioni di sita artificiale.
  4. Gryazelechebnits.
  5. A industria petrolifera.
  6. FABBRITURI per a pruduzzioni di l'asfaltu, etc.

U sulfuricà di l'idrogenu si riferisce à i vini rilievu tossianu chì rindianus a mucosa è dapoi l'ipoxica. Questa sustanzita ùn hè micca "insidiosa" cum'è qualchì altru gassi, perchè hè un listinu impurtante, è una persona, in casu d'una gasta fugida, pudete sapè da ellu è esse evacuatu da a lucale in una manera puntuale.

U primu aiutu à avvilinassi cù sulfu di l'idrogenu hè di furnisce l'accessu à a vittima per l'ossigenu. Allora lavoru u nasu è l'occhi cu l'acqua neve. I tassi freti si vidìanu ancu.

Se u soffrenu u dulore in l'ochji persiste, u paci hè inghjulatu cù dicatin o novocaine cù l'aghjuntu d'adrenaline hydrochloride.

Se u pardimentu persa in a nasofaringe è a seccione respiratorii superiore, lavine cù l'acqua di soda. In i casu severu, u paci hè inghjuntatu intravenously cù methaemoglobin-forming agents per reducir l'effettu tossicu di u velu.