Vite di làser

I vini bianchi estenu sò micca solu un difettu esteticu. A so aspettu pò indicà u sviluppu di varicesi è a furmazione di coaguli di sangu.

Una alternativa à i manipulazioni circlatori classichi, a coagulazione è i esclerosi di i vetbi hè a rimolta di vini da un laser. Questa operazione hè di bassa traumaticità è màxima sicura, realizata per un corpu di tempu, ùn deve micca bisognu di ricerca longa.

Cumu a vina caccià u laser?

A prucedura hè cusì:

  1. L'anesthesia lucali hè un anestèsimu adattatu, basatu in a lidocaïna.
  2. Incision microscòpica di a vina dilata.
  3. Introduzzione per un burlanu furmatu una guida ligera di laser.
  4. A furmazione di un tupu densu è u cilestu di u vulume principalu di sangue da una vela danada da sinterizazione simultaneiu (sulfonati) di i so murtali.
  5. E seguimentu cuntinuu di l'esposizione laser per un sensor ultrasonicu. Extracting the light guide.

Dopu à l'operazione, ùn esiste micca un intervallu di riabilitazioni, u paci ùn pò digià tornu immediatamenti à l'attività di u ghjornu. L'unicu ciò chì hè necessariu in i primi setti simane sò i rottati à i visitori regulare è cù un colture du compressione speciale.

Removal of veins da u laser in a stare è sottu à l'ochji

In regula, l'espansione di e vini venenu in queste zone hè trattu da escleroterapia o miniculose. Quandu sceglie un scanu laser, micca unu, ma da dui o sei procedimi ci hè dumandatu, perchè in questu casu, a sulfonata di vini hè fatta da a so pezza senza fà scelte.

Effutte di a vena di u laser

Ùn ci sò micca cumplicature di e manipulazioni scritte.

Un pocu di tempu dopu l'operazione pò esse un sindromu di u dulore, u vermiculite di a pelle nantu à a vente remota. Ssi simbulìani scumpressenu quì à pochi ghjorni.