Stretching legs

E pedi di stretti sò l'eserciziu specialu chì sò dati à fà i musculus di i peri più elàstici è di sviluppà flessibilità. Questu hè particularmente cusì cusì per quelli chì sò ingaghjati per ballà, ma ùn hè micca minatu à tutti l'altri, chì cumpareghja perfettamente i musculari, facenu più atractivi.

Cumu prutèggiri stretchiri li gammi?

Prima di tuttu, l'allungamentu di i musculi di e gemme ùn deve micca esse fatte cù glandelli. Quale l'esercizii hè impurtante per a prumuzione pianu, nantu à l'exhalazione, tranquillamenti è perfetta. Sì ùn avete osservatu sta regula simplice, ùn pò micca solu ferite i musculi, ma ùn pudete micca vedutu nisun risultu da i vostri studii. E à voi resultate hè impurtante, ùn hè micca?

Stretching legs per i principianti è di l'avvena si deve esse fattu dopu un pocu warm-up: un corpu di dui minuti in u locu, salta cù una corda saltate, un ghjuvellu di u cializante, un settulu simplice di esercizii o 10-15 push-ups viaghjerà perfetta per questi scopi. I musculi rinfriscati sò più plasticuti è più faciuli per strì.

U stretchiu propiu di e so ammi finiscinu u ghjornu di u ghjocu di gimnastica, se l'avete. Hè bisognu à fà è è davanti à valla - questu hè particularmente cusì per "vittori", chì hè incredibile difficultu di cullà 10 minuti prima per fà u vostru corpu in a mattina. In ogni casu, ancu à a fine di u ghjornu, hè bisognu di cumincià "stinzendu" cun un warm-up!

Ùn si scurdanu micca chì l'alloghju per i so maglie è i mushi ùn hè micca limitatu à un o duie esercitiche - hè megliu esse realizatu un cumplicatu cumplessu, o almenu cambiassi l'esercitanti scelti una volta di simana, cumplementà l'opzioni studiati cù novi.

Perchè hè pussibule di migliurà l'allargamentu di e gaddidi solu cù l'une unanimità di l'attività, ùn cresce micca chì in trè ghjorni intrarrà a mità o fassi nantu à a corda. Ogni organi duve e so propiu caratteristiche, quellu chì hè flexible per a natura, quarchidunu ancu com'è u risultatu di l'attrazzamentu rigulari di cugliera in casa ùn hè mai stabilitu nantu à un crescente. Averete u vostru corpu cum'è!

Sì dapoi straccate per i pezzi per alloghju, u complexe ùn serà micca diferenze di l'abituale. In questu casu, hè megliu di seguità a dieta curretta in parallelu - pruvà di zoppa nantu à i frutti è ligumi è manghja friddi à frasi è di farina. In questu casu, l'effettu serà notu veloce.

Cumu fà una stragglìa?

Cume aduprà stende e jammi, ùn sò micca prublemi spiciali. Fate l'attività chì seguita oghje ogni ghjornu di a matina o a sera dopu à un calentamiento (o megliu in a matina è à a sera):

  1. Unu di i migliori esercizii per stinzendu l'anca: pigliate a perchè dopu à l'angoi, dàchju à u ghjinochju è di ritornu, pressu u pede à i buttigli. A siconda puntata sò duverebbe diretta, i ghjinochja cun estremità cù i spaddi. Aspettu di 15-30 seconde.
  2. Da a pusizioni finali di l'exercitu previa, mettite subitu a pratza bent leva è pressa contr'à u stomacu.
  3. Da a pusizione finali di l'exercitu previ, mette a punta di a ghjente nantu à u ghjinochju di l'altra parte cù u turmiu. Da questa pusizioni, pusendu nantu à una perna, pigliate i vostri buttiglii, è stese e vostre manu ghjustu davanti à voi. Stand in questa position per 10-15 seconde.
  4. Da a pusizione persunale, i peri recta in culu, pruvate à righjunghja à u pavone. Quandu fate cusì puderete riesce, pruvate mette e mani in u pianu in davanti à voi, senza curvariti i ghjinochje. Stand à a pusizioni più altu possible per 20-30 seconde.
  5. Pòscenu nantu à u pavone, i peri - cum'è l'anchi allora i pussibuli à i lati, finu à i stessi. Pruvate di patezzà nantu à i vostri coddi davanti à voi, ghjè entre i vostri pierri. In questu casu hè impurtante per sità nantu à l'ossi di ischju - cù e to mani move i buttigliati turnate è sintinu chì site davanti à l'osse. Per avè dicutu alluntanatu, pruvate à rilassate, senza cambià a pusizione, è mantene durante 30 seconde.

Ancu un cumplicatu simplice sè ancu bè per avè prima sviluppà u stretch. Se vulete, aghjunghje classichi chjamati attacchi in prufittà o esercanu "farfalla".