Digestion in u intestinu piccu

U rolu di l'intestinu piccatu in a digestioni hè assai impurtante è, pò esse dichjaratu, hè a ultima tappa in l'idrolisi di l'alimentariu à e sustanzi finale chì sò necessarii per u nostru corpu.

L'infurmazioni ghjinirali nantu à u intestinu piccu u minimu

I stage principale di a digestioni sò cunclusi in u buddinu, chì hè l'urdellu più longu, cù una superficia di succión di quasi 200 metri quadru. Hè in questa parti di u viaghju gastrointestinali chì a maiò parte di i nutriutti, è ancu poisons, toxins, drogi è xenobiotici chì sò ingestati da a via orali sò assurvuti. In più di a digestioni, l'absorzione è u trasportu di tutti issi susturiti, e funzioni di a securione di l'hormone è di a difesa immune saranu in u buddu.

L'intestinu piccu includita 3 dipartimenti:

In ogni casu, tra l'ultimi dui dipartimenti, ùn hè micca una fruntiera chjaramente definita.

Tutte e parti di l'intestinu piccatu sò stati capanati è pussedenu 4 cunghjuns:

Cumu hè a digestioni in u budinu?

Alimentazione da u stomacu ghjè in a seccion duodenale, induve hè sottupostu à a bile, à u sucre pancreati è intestinali. A digestioni in u intestinu piccu u primu in u travagliu più à l'assorbimentu di nutrienti, è per quessa hè quì chì a digestione finali di l'alimentu manghjatu si fa cun l'aiutu di u zuccaru intestinali, chì hè stata di trè gruppi di enzimi. In questu casu, ci sò dui tipi di digestioni in u buddu: a cavità è a parietale. A diversità di a digestioni parietali scritta in u budinaghju di petra prupone u 80% di l'ultimi espansioni di l'idrolisi è à u stessu tempu l'assimiglia di sustegni cunsumati in l'alimentariu.

L'enzimi produttu da i glànduli di l'intestinu chjucu ponu split only short chains of peptides è sugars, chì ghjunghjite quì da u "travagliu" predefinitu cù l'alimentu di altri organi. Doppu l'eventualità di cumpressione di i prudutti di l'alimentariu in glucose , vitamini, aminòcidi, àciti grassi, minerali, etc., hè un prucessu impurtante di a so absorzione in u sangue. Cusì, i celi di u corpu umanu sanu sò saturati.

Eppuru u celu di l'epitelu di l'intestinu chjucu formanu una muzzica chjamata, a través da quale solu sò trasmessi i sustanzi chì sò scumpressate è e molè anch'elli di fècula o di prutezione, per esempiu, ùn puderanu micca penetraru è sò trasportati per "furmazione".