Refuge National Wildlife Refuge in Las Vicuñas


U Parcu Naziunale Vicinu è crescente di a natura pristina in u territoriu di a grandi Riserva di Biosfera Lauka in i regi muntanini di u Chile . In queste locu un mondu di l'animali è a pianta in un mondu assolutamentu sviluppatu è hè cunservatu. Se un turistu cerca di suluzione di natura salvatica è pristina, Las Vicuñas hè un sacrificadore di ellu.

U parcivu accuminciau a ricumpeni di viaghjatori in Marcu 1983. Ci hè a Riserva Nazionale Las Vicuñas nantu à una platea di muntagna à una altitudine di 4000 metri sopra u nivellu di u mari. L'aria di a riserva hè stupente - 200 mil ettari di i paesi salvatichi cù una vita naturale unica.

Clima di a riserva

U clima di sti locali ùn hè micca solu forti, si riferisce à e zones climatic estremi. L'altezza di certi cimi di a muntagna alcune 5800 m è entra à a zona di ghjocu. A temperatura massima di l'estiu hè + 15 ° C, in l'invernu a temperatura più altu hè -15 ° C, a temperatura baixa di più à -30 ° C.

Vita d'animali è vegetale

A Riserva Naziunale di Las Vicuñas hè situata in a tazzuletta di u sistema di a muntagna andina, questa hè a zona di l'esteva andina è i Precordeliers. L'essenza più cumuni di i mammiferi di u park sò alpacas, flames è vicuna, in onore chì u park era chjamatu. Avà a prutezzione di questa spezia hè stata a un altu livellu à causa di u fattu chì dopu à l'anni 1970, quandu a crisa in u paese porta à l'usu cuntrolatu di e Terre Vicenza, a pupulazione di questi mammiferi era riddue assai. Ora ci hè assai prufiziunali per ùn priserve micca questi spezie, ma ancu per multiplicà.

In i rigioni miridiunali di a Reserva Vicuñas, stanu truvati ostriche di nandoo, moles, skunks e jerboas sudamericanos. In questa regione di u paese campanu un animali raru, truvatu solu quì - un battèsitu di pilu. Duranti un passaghju in a parti miurienti di u parcu pò truvà numerosi peccati minchi.

In Las Vicuñas durante un longu tempu, ci sò trè tipi di flamingos: chilien, andina, è un tipu di flamingo Davis. Trà i riprisentanti più populari di u munnu d'avelli in a riserva sò u condor, pate salvatichi è gattivi, l'aguila marina.

I rapprisentanu più vividi di i predaturi chì vivenu in a riserva sò i pumas è i raposi Andini, ma u puma in queste parti pò esse raggiunmente raramente due à a cura extrema di l'animali. Molti naturalisti è i fotògrafici dispunione longu emboscammu in queste locu per affruntà almenu una prima bella rapprisintazioni di u mondu di u ghjattu, u puma.

A Flora in queste locu hè pocu scarpi, principarmenti - hè dura duru è bassa arbusti. Inoltre quì sò cumuni cacti-candelabri e altre spezie resistente a secca. Avete bisognu chì l'erba è a dispusizione sò duvuti è muscoli in aspettu, ma in fattu sò assai stiff e spinoso.

U sistema di l'acqua di Las Vicuñas hè riccu in fiumi scarce, secche in l'estiu, è margiali salati. L'acqua di u laghi hè ricca in salti minerali, chì hè dovutu à a presenza in i lochi altri, sopra à voce da i venti.

Nota à i turisti

Una grandi plusu per i viaghjatori in sti locali hè chì u Refuge Naziunale Naziunale in Las Vicuñas hè apertu à una visita allu l'annata, ùn ci micca chjardu sicondu a staghjoni. Pudete vede da a cità più vicinu di Arica .

A purtata à u territoriu di Las Vicuñas hè liberu, ma da u 2015, passendu a notte in questu locu hè impeditu. Per quessa, l'alloghju per a notte pò esse accade in a cità di Gualalini, situata vicinu à a riserva à u pede di un vulcano cù u stessu nome. In questu cità, sò lodde, ostelli è ospiti.

A Reserva Naturale di Las Vicuñas urganizeghja a muntagna cù l'equipa d'scogliera, cusì l'escalci dinò pudè passà a so tempu liberu.