L'Auditoriu Reale (Santiago)


Santiago , a capitale di a Republica di Chili , hè una cità stupida è cuntrastante, chì a storia data di u tempu di i cunquistadori. Quì tuttu hè impressiunanti: l'architittura eleganti di a parti cintrali, l'edifici muderni in u vicinatu, spazii di dorme tranquillamente.

Naturalment, a capitale hè un puntu indispensabile di u viaghju in Cile. Ancu s'ellu ùn avete micca pensà à stà per quandu, hè sensu per passà almenu un ghjornu o dui in vista turistiche in Santiago . Per più di 450 anni di a so esistenza, sta città ha travagliatu diversi tempi, ricordi chì sò stati cunservati in a so architettura, u scrittore di e carrughji è sguardi di u vechju urbanu.

Chì ci hè interessante nantu à u Palazzu di l'Auditoriu Reale?

Santiago hè riccu à i musei, u teatru di l'edifiziu, i casi antichi è centri culturali. Se ùn avete micca u tempu di visità tutte l'expositioni di u museu, avete da esse tene u almenu per un eccettu esternu di l'architettura, perchè Santiago pò esse cunsideratu cum'è un museu in l'aire apertu. Unu di l'edificazioni più belli è più belli è l'Auditoriu Reale. Ci sò una grande popularità trà i turisti, grazia à l'apparenza fine è a storia interessanti.

Stu monumentu di l'architettura di u principiu di u XIX seculu hè situatu à u cori di Santiago nantu à a Place d'Armas . U bastimentu hè struitu in u 1808 cù l'osservazione di tutti i canoni di u neoclassicismu, l'architettu era Juan José Goicolea. U custruiu hè statu custruitu per esse sughjetti di u più altu corte reale.

Durante a so esistenza, a struttura era utilizata per parechje scopi funziunali. In u 1811, u Cungressu Naziunale era situatu quì è esistia finu à chì a custruzzione passau sottu à l'autorità di u Cumandariu Rivoluzione, succidia in u 1813, è solu in 1817 si trasferì à u dipartimentu di u Cungressu è diventenu a custruzzione di a corte.

À a fine di u XIX seculu in questu edifiziu hà stallatu u telegrafu cintrali è l'affissu. Dopu qualchì parechji anni d'esistenza di u telegrafu u costru hè statu decisu di esse traslassatu à u registru di l'uggetti stòrici è per impregnà in u Museu Storicu Naziunale , chì funziona à quellu ghjornu. In queste ci hè a maiurezza esposizione permanente, avè acquistatu cù quale, hè pussibule traccia fatti impurtanti da a storia di l'statu. Da u tempu à u tempu, altri exposicioni sò posti per quale una grande sala di mostra hè statu apposta.

Cumu à l'Auditoriu Reale?

Cumu à l'Auditoriu Reale ùn hè micca difficiule, perchè ghjè situatu à u centru di Santiago , in a Plaza d'Armas.